Ferdigmat på glass #middag

-Bestemors lapskaus - favoritt
-Spagetti bolognese - populær
-storfe, potet og gulrot - ikke så godt likt, spiste lite
-kylling med grønnsaker og ris - populær
-pasta med squash og tomat - populær

Varmer litt etter litt i mikro til temperaturen er passe, server cirka et halvt glass til middag (spiser sjelden opp alt)
De to første er nestle, de tre siste er hipp[emoji5]
Skjønner kanskje hva jeg mente med altetende? Her har ikke noe kommet ut igjen siden hun smakte avokado [emoji23] Edit: ut munn altså. Andre veien kommer det heldigvis ut[emoji23][emoji23]
 
Takk for innspill Mikm! Kjøpte litt forskjellige blant annet Bestemors idag, så kanskje vi skal starte med den :)
 
-Bestemors lapskaus - favoritt
-Spagetti bolognese - populær
-storfe, potet og gulrot - ikke så godt likt, spiste lite
-kylling med grønnsaker og ris - populær
-pasta med squash og tomat - populær

Varmer litt etter litt i mikro til temperaturen er passe, server cirka et halvt glass til middag (spiser sjelden opp alt)
De to første er nestle, de tre siste er hipp[emoji5]
Skjønner kanskje hva jeg mente med altetende? Her har ikke noe kommet ut igjen siden hun smakte avokado [emoji23] Edit: ut munn altså. Andre veien kommer det heldigvis ut[emoji23][emoji23]
Hvor stor porsjon starta du med ?
 
Hvor stor porsjon starta du med ?

Starta med et glass hun hadde smakt alle ingrediensene utenom kjøtt fra før, og da kjørte vi vel på med 1/3 av glasset hvor hun fikk spise det hun ville [emoji87] Men tok det forholdsvis tidlig på dagen i tilfelle knip, og hun har ikke reagert på annet enn pastinakk tidligere heldigvis [emoji5] Ikke tror jeg hun spiste opp heller, men hun digget det!
 
Vi har ikke begynt med middagsglass. Men vi har brukt flaske varmer til å varme opp barnemat glass til storebror. alltid gitt det varmt
 
Back
Topp