Femar

MammantilK

Forelsket i forumet
Har jeg fått nå. Er det noen her inne som har erfaring med denne? Om de gir suksess og litt om bivirkninger det er istedefor pergo
 
Denne hører nok også mer inne hos prøverne evt hos de som har slitt lenge eller assistert
 
Satt på 2. Forsøk men mistet nå i februar i uke 9.
Prøver igjen denne mnd. Ingen bivirkninger
 
Hehe morsomt. Jeg er på dag 4 i dag :) vi ligger nesten likt ann

Se der ja:) regner med det tar noen mnd for meg. Tok 6 mnd siden forrige SA og den SAen jeg nettopp hadde (to på rad[emoji85]) så jeg er tålmodig foreløpig.
 
Se der ja:) regner med det tar noen mnd for meg. Tok 6 mnd siden forrige SA og den SAen jeg nettopp hadde (to på rad[emoji85]) så jeg er tålmodig foreløpig.
Ja her også....da gynekologen min sa at jeg burde ta prøverør og få eggdonor. Ble gravid på 2 PP sist. Men mistet i uke 6. Så jeg har vel innfunnet meg med at håpet er ute. Men er dum nok til å prøve mer, da ønske om en baby med typen er så enormt stort
 
Ja her også....da gynekologen min sa at jeg burde ta prøverør og få eggdonor. Ble gravid på 2 PP sist. Men mistet i uke 6. Så jeg har vel innfunnet meg med at håpet er ute. Men er dum nok til å prøve mer, da ønske om en baby med typen er så enormt stort

Har du redusert eggkvalitet? Siden han sa det?
 
Har du redusert eggkvalitet? Siden han sa det?
Ja hun mente det..(fsh på 14) men jeg sa til henne gråtende da jeg gikk ut av døra at- jeg er IKKE enig med deg...Hehehe.. var kjempe lei meg. Hun sa også at hvis jeg klarte å bli gravid så kom jeg ihvertfall til å miste. Men valgte å overse det også og fortsatte å prøve og ble gravid på andre forsøk av meg selv. Men hun fikk rett da jeg mistet :(
 
Ja hun mente det..(fsh på 14) men jeg sa til henne gråtende da jeg gikk ut av døra at- jeg er IKKE enig med deg...Hehehe.. var kjempe lei meg. Hun sa også at hvis jeg klarte å bli gravid så kom jeg ihvertfall til å miste. Men valgte å overse det også og fortsatte å prøve og ble gravid på andre forsøk av meg selv. Men hun fikk rett da jeg mistet :(

Åh, skjønner. Vanskelig situasjon. Min fsh var 6,6 for tre år siden, ikke målt siden da... har uansett mistet to ganger på rad nå, så...

Kan jeg spørre hvor gammel du er?
 
Har ikke brukt den selv, men jeg har gått på 7 kurer med Pergotime, og tro meg; du vil heller ha Femar.
Det er ytterst få, til ingen bivirkninger i forhold.
Pergotime gjorde meg til et monster, og tullet til eggløsningstestene, ga meg svangerskapssymptomer, jeg følte meg tung i kroppen hele tiden, hadde hetetokter, kvalme, en berg- og dalbane av følelser, hodepiner, smerter i livmor/eggstokker osv.
Det bare ballet på seg, og tok helt av.
Neste gang (om jeg må ha hjelp igjen), skal jeg IKKE ha Pergotime.
Femar funker like bra, uten like stor risiko.
 
Back
Topp