Felles skravletråd vinteren 2018

Burde me ikkje hatt påskefri fredagen og laurdagen - sia me alltid har det..?
 
Fin og ålreit utfordring til påska! Lav terskel! :D
 
Ja ingen vits i å gå hardt ut når vi vil slappe av og kose oss :D
Vektnedgang handler jo om å bryte dårlige vaner, men å bli helt besatt hjelper ingen :)
Nei, helt riktig!
For min del får det meg nok til å trimme litt mer, spise litt mer grønt, og kanskje droppe godteri en dag eller to :p og, det er jo bra!
 
Det står ingen maks pr dag på frukt og grønt. Er det meningen at det skal være det?
 
Kan man få bonus både for trening og mosjon? Trodde ikke det, men ser begge står oppført under bonus.
 
Kan man få bonus både for trening og mosjon? Trodde ikke det, men ser begge står oppført under bonus.

"180 min trening, mosjon eller en kombinasjon gir 50 poeng"
Altså bare en. Noe som ikke egentlig var planen, så om dere vil kunne få bonus for både trening og mosjon (men ikke trening, mosjon OG kombi) så bare si ifra så endrer jeg det :)
 
"180 min trening, mosjon eller en kombinasjon gir 50 poeng"
Altså bare en. Noe som ikke egentlig var planen, så om dere vil kunne få bonus for både trening og mosjon (men ikke trening, mosjon OG kombi) så bare si ifra så endrer jeg det :)
Jeg tenkte jo i utgangspunktet det var en! :p så selv om jeg vil ha for begge, fordi jeg kommer til å klare begge, så trodde jeg altså det var bare for en!
 
Fått noen timer på ski, det må jo telle som mosjon. Ikke helt kontroll på timene som var aktive, så må beregne litt. Men herlig påske!
 
Fått noen timer på ski, det må jo telle som mosjon. Ikke helt kontroll på timene som var aktive, så må beregne litt. Men herlig påske!
Ja jøss! Er på grensa til trening for min del med ski :p
 
Ja jøss! Er på grensa til trening for min del med ski :p
Vi går med tre unger. Den ene i pulk (men jeg drar ikke) så tempo er ikke så høyt og distansen ikke så lang, så rent trening tørr jeg ikke kalle det.
 
Hva kaller vi veiingen på fredag? Uke 10? Uke 11?
 
"180 min trening, mosjon eller en kombinasjon gir 50 poeng"
Altså bare en. Noe som ikke egentlig var planen, så om dere vil kunne få bonus for både trening og mosjon (men ikke trening, mosjon OG kombi) så bare si ifra så endrer jeg det :)

Eg vil ha bonus for både trening og mosjon! Eg har overgått alle mine forventingar og har trena og mosjonert meir enn på lenge :D
 
Eg vil ha bonus for både trening og mosjon! Eg har overgått alle mine forventingar og har trena og mosjonert meir enn på lenge :D

Jeg lar det stå som det gjør nå, og så endrer jeg det i morgen kveld om ingen protesterer :)
 
Back
Topp