Felles skravletråd vinteren 2018

Er det lov til å spørre krigleder om å oppdatere første innlegg i veietrådene om hvem som er med lenger og ikke?

Vanskelig å holde oversikt!
 
Er det lov til å spørre krigleder om å oppdatere første innlegg i veietrådene om hvem som er med lenger og ikke?

Vanskelig å holde oversikt!
Det kan jeg gjøre :)
 
Det er 20/30 poeng pr aktivitet på challange, sant?
 
Tiden man bruker på challange telles ikke som trening. Men hva med de minuttene yoga om dagen, telles de?
 
Tiden man bruker på challange telles ikke som trening. Men hva med de minuttene yoga om dagen, telles de?
Det må kanskje den som laget utfordringen svare på men jeg har gått utifra at det heller ikke telles som trening/mosjon.
 
Og telles feks økten med yoga både på yoga, og på challange?
 
Og telles feks økten med yoga både på yoga, og på challange?

Man får ikke både yoga på challenge og yoga nei, det står i teksten mener jeg. Men man kan gjøre det i samme slengen da.
 
Man får ikke både yoga på challenge og yoga nei, det står i teksten mener jeg. Men man kan gjøre det i samme slengen da.
Det kan man! Tenkte det nok var sånn, men måtte spørre for å være sikker her.
 
Yoga i challenge og yoga i utfordringen teller ikke for det samme. Altså, du må gjøre yoga i 15 minutt slik det er i challenge og så 20 minutt som går på challenge.

Yogaen i utfordringen ( den på 15 minutt) teller ikke som trening/mosjon. :)

Tenker det er helt innafor å sette litt flere krav når man er i uke 7. Syns også det var ok den uka vi skulle øke med 5 repetisjoner. Veldig greit å utfordre deltakerene, presse oss litt, og så velger en jo selv om en gidder å gå for de poengene. Det er jo ingen tvang, og jeg syns det er alltid noe for alle nivåer som deltagerene måtte ligge på. :)
 
Yoga i challenge og yoga i utfordringen teller ikke for det samme. Altså, du må gjøre yoga i 15 minutt slik det er i challenge og så 20 minutt som går på challenge.

Yogaen i utfordringen ( den på 15 minutt) teller ikke som trening/mosjon. :)

Tenker det er helt innafor å sette litt flere krav når man er i uke 7. Syns også det var ok den uka vi skulle øke med 5 repetisjoner. Veldig greit å utfordre deltakerene, presse oss litt, og så velger en jo selv om en gidder å gå for de poengene. Det er jo ingen tvang, og jeg syns det er alltid noe for alle nivåer som deltagerene måtte ligge på. :)
Slik jeg tolker det gjelder ingen av yogaene som trening?!
 
Yoga i challenge og yoga i utfordringen teller ikke for det samme. Altså, du må gjøre yoga i 15 minutt slik det er i challenge og så 20 minutt som går på challenge.

Yogaen i utfordringen ( den på 15 minutt) teller ikke som trening/mosjon. :)

Tenker det er helt innafor å sette litt flere krav når man er i uke 7. Syns også det var ok den uka vi skulle øke med 5 repetisjoner. Veldig greit å utfordre deltakerene, presse oss litt, og så velger en jo selv om en gidder å gå for de poengene. Det er jo ingen tvang, og jeg syns det er alltid noe for alle nivåer som deltagerene måtte ligge på. :)

Eller 10 min på nivå 1 :D
 
Slik jeg tolker det gjelder ingen av yogaene som trening?!

"Trening" krever økt puls og svetting, og derfor må man være ærlig med seg selv hva som er trening og ikke. Noen av øvelsene jeg gjorde i yoga denne uken fikk virkelig opp både puls og svette, så jeg tenker at det er mulig avhengig av nivå på yogaen og hvor trent man er. Jeg har ikke sjekket selv da. Mener at det har blitt tatt opp før og at noen har tatt yoga som trening i en tidligere krig, men er ikke 100% sikker.
 
Resultatene for uke 7 kommer snart.
 
Back
Topp