Felles skravletråd vinteren 2018

Jeg spør her også. Ikke myrde meg :p
Er det noen andre på lavkarbo denne krigerrunden?
 
Jeg spør her også. Ikke myrde meg :p
Er det noen andre på lavkarbo denne krigerrunden?

Nei ikke direkte. Teller ikke karbs og har vel egentlig ikke noe til overs for «kurer» som ikke kan overføres til en vanlig hverdag etter endt slanking. Men jeg kutter kalorier (uten å telle) og da er det enkelt å erstatte brød med knekkebrød, begrense mengde ris/pasta/potet og heller øke mengde grønnsaker osv. Så det er stort sett karbohydratene som blir kutta på når jeg kutter kalorier. Bytter ut Bremykt med Brelett (bare teit å spise Bremykt, en luksus jeg ble tilvent på jobben der «alle» spiser det) og spiser uansett nesten aldri godteri.
 
Får man bonus for snop om man spiser det gratise stykket?
 
Ja. Og om man spiser mer på søndag kompensere med knebøy, slik jeg leser det
 
Da får jeg spørre dere andre i krigen om hjelp til hva jeg skal gjøre ang poeng i utfordringen, som noen av oss har blitt enige om hvordan det er når man regner for mye eller for lavt. Nå er det sånn at noen har regnet altfor mye. I tillegg er det mulig noe er feil mht til challengen. Hva skal jeg gjøre da med utregninga når jeg ikke vet om hva som er riktig?
Har gitt beskjed men ikke sikkert hun er innpå mer før tidsfristen.
 
Last edited:
Da får jeg spørre dere andre i krigen om hjelp til hva jeg skal gjøre ang poeng i utfordringen, som noen av oss har blitt enige om hvordan det er når man regner for mye eller for lavt. Nå er det sånn at noen har regnet altfor mye. I tillegg er det mulig noe er feil mht til challengen. Hva skal jeg gjøre da med utregninga når jeg ikke vet om hva som er riktig?
Har gitt beskjed men ikke sikkert hun er innpå mer før tidsfristen.
Da må du jo nesten telle det minste, tenker jeg.
 
Da må du jo nesten telle det minste, tenker jeg.
Hun har telt 100 poeng på en dag med Challenge men bare listet opp tre ting, og da er det litt vanskelig å vite hva som er rett. 50 poeng forskjell på bare det i forhold til bl.a bonusen. Endrer ikke noe på hvor på lista laget kommer med poeng denne gangen, men det kan jo fort hende det at det er noen få poeng som skal til.
Men da tar jeg det som evt er minst ut i fra alle data som er kommet inn.
 
Last edited:
Ift utfordringen, og økning pr dag.

Sett at jeg tar de 3 første på dag 1, og de 3 siste på dag 2. På dag 3 tar jeg de første igjen, så må de første økes da med 5?
 
Ift utfordringen, og økning pr dag.

Sett at jeg tar de 3 første på dag 1, og de 3 siste på dag 2. På dag 3 tar jeg de første igjen, så må de første økes da med 5?
Da øker du med 5 når det er andre dagen du tar dem (de du har tatt fra før) ja :)
 
Litt skeptisk til det med 5 stk økning hver dag. 15 er jo en del i utgangspunktet på noen av øvelsene, feks sit ups. Planken er jo grei nok (tungt for en utrent sjel, men 60 sek planke skal man jo klare å gjennomføre)
 
Litt skeptisk til det med 5 stk økning hver dag. 15 er jo en del i utgangspunktet på noen av øvelsene, feks sit ups. Planken er jo grei nok (tungt for en utrent sjel, men 60 sek planke skal man jo klare å gjennomføre)

Enig med deg. Veldig spent på om knærne mine vil takle 35 på rappen. Det er hardt uansett øvelse. Klarer ikke å la være å prøve heller da :D
 
Beklager sent svar her angående utfordringen. Alvorlig sykdom i nærmeste familie nå så ting er veldig turbulent og har ikke hatt anledning til å være innom her siste dagene.
Når jeg lagde utfordringen var tanken å ta de i ett ja - 15 situps dag 1, 20 dag 2 osv. Og å ta de sammenhengende. Jeg synes selv det er tungt, men greit gjennomførbart å liker at man må presse seg litt på en utfordring, men det er blitt tydelig at det er mye uenighet og at flere synes det var for mye. Nå er jo vi allerede kommet til onsdag så jeg vet ikke helt hvordan vi isåfall skal endre dette? Ta de repetisjonene dere er kommet til nå så får det være greit? Jeg vet ikke. Hadde vært fint med innspill fra flere på laget, eller dere generelt hvordan dere ønsker å gjøre dette nå med poeng. Sorry for å fremstå som en crappy lagleder nå, men jeg må tilbake til sykehuset her og har ikke så mye mer å gi...
 
Beklager sent svar her angående utfordringen. Alvorlig sykdom i nærmeste familie nå så ting er veldig turbulent og har ikke hatt anledning til å være innom her siste dagene.
Når jeg lagde utfordringen var tanken å ta de i ett ja - 15 situps dag 1, 20 dag 2 osv. Og å ta de sammenhengende. Jeg synes selv det er tungt, men greit gjennomførbart å liker at man må presse seg litt på en utfordring, men det er blitt tydelig at det er mye uenighet og at flere synes det var for mye. Nå er jo vi allerede kommet til onsdag så jeg vet ikke helt hvordan vi isåfall skal endre dette? Ta de repetisjonene dere er kommet til nå så får det være greit? Jeg vet ikke. Hadde vært fint med innspill fra flere på laget, eller dere generelt hvordan dere ønsker å gjøre dette nå med poeng. Sorry for å fremstå som en crappy lagleder nå, men jeg må tilbake til sykehuset her og har ikke så mye mer å gi...

Problemet er helst de øvelsene som skal gjøres på begge beina, for der blir det så mye som 70 repetisjoner på en gang. Om du synes det er greit så må det jo være det. Det er jo opp til oss om vi vil gjøre det eller ikke. Personlig synes jeg det er bedre med flere sett heller enn alt på en gang, og ser gjerne at det blir endret. Likevel, ønsker du å beholde utfordringern slik den er så er det fullstendig greit :) Dessuten høres det ut som at du gjør rett i å fokusere på ditt familiemedlem nå.
 
I mine øyne er det ålreit å ta en liten pause og trekke pusten midt i. Altså, 20 stk, så puste i 5 sek, for å ta de siste. Det må da være innafor?

Og er det da kanskje også ålreit å ta 20 på en for, så 20 på den andre, før man tar de 15 siste på hver fot?
 
Venessiela, familie først ❤️
 
Familien først.

Utfordringen er bare en uke, neste uke lager noen en ny :)
 
Back
Topp