Felles skravletråd vinteren 2018

Jeg er klar for ny runde:p

Røk tidlig pga sen innlevering, men har gått ned 14%, nå stopper det litt opp, så en ny krig hadde nok gitt motivasjonen ett dytt :)

Imponert over at den varte så lenge denne gang! Dere er flinke jenter!:)
Imponert over hvor mye du har gått ned :)

Vi var en stor gjeng som startet. Så selv om mange falt fra underveis så ble det en lang krig :)
 
Jeg er helt imponert over dere! Dere er så flinke :)

Jeg har også forsøkt å fortsette vektnedgangen, og til tross for at det går litt langsomt, så går det i allefall nedover! I dag har jeg totalt gått ned 5kg siden starten av slankekrigen! :)

Jeg gleder meg også til ny runde, men håpet er selvsagt å bli gravid til da, og bare kunne følge dere på sidelinjen.
 
Jeg er klar for en ny runde :D
Skal sette meg et mål fram til neste runde slik at jeg ikke går opp så mye i mellomtiden :)
 
Jeg er klar for en ny runde :D
Skal sette meg et mål fram til neste runde slik at jeg ikke går opp så mye i mellomtiden :)
Det er nok lurt!
Jeg skal finne igjen motivasjonen til neste runde, tenkte jeg! Trenger riktig, men hiver i meg alt jeg kommer over.

Mange kilo igjen :p
 
Det er nok lurt!
Jeg skal finne igjen motivasjonen til neste runde, tenkte jeg! Trenger riktig, men hiver i meg alt jeg kommer over.

Mange kilo igjen :p

Du er ikke alene ^^
Jeg er sånn hver helg :(
 
  1. vi skal ikke ta en mini slankekrig da individuell og ikke gruppe vis og se til slutt hvem som har tapt mest frem til vi skal begynne på hoved slanke krigen med en liten utfording som vi får ekstra poeng for. og det er bare start vekt og slutt vekt vi registrer siden det er sikkert noen som ikke har mulighet begrunn av ferie og sånn :)
 
  1. vi skal ikke ta en mini slankekrig da individuell og ikke gruppe vis og se til slutt hvem som har tapt mest frem til vi skal begynne på hoved slanke krigen med en liten utfording som vi får ekstra poeng for. og det er bare start vekt og slutt vekt vi registrer siden det er sikkert noen som ikke har mulighet begrunn av ferie og sånn :)
Satt faktisk å tenkte på det i går at vi kunne jo hatt en sånn liten en, og støtte hverandre fremover mot neste :)
 
Satt faktisk å tenkte på det i går at vi kunne jo hatt en sånn liten en, og støtte hverandre fremover mot neste :)
Enig! Trenger ikke være så voldsom :)
 
jeg er ivertfall klar til en mini slankekrig kjenner at jeg trenger en utfordring for å klare det en liten dytt noen andre som lyst til å bli med :) og eventuelt hvordan vi skal gjøre det :)
 
  1. vi skal ikke ta en mini slankekrig da individuell og ikke gruppe vis og se til slutt hvem som har tapt mest frem til vi skal begynne på hoved slanke krigen med en liten utfording som vi får ekstra poeng for. og det er bare start vekt og slutt vekt vi registrer siden det er sikkert noen som ikke har mulighet begrunn av ferie og sånn :)
Hvis det kan gjennomføres litt enkelt, siden det blir noen uker i sommer hvor det blir litt vanskelig å være med, så er jeg veldig gjerne med! Hadde vært kjempeflott med litt ytre motivasjon!! :happy:
 
Hva med en veietråd, og en motivasjonstråd for å skryte av oss selv og det vi får til? Så kårer vi en vinner av den som har gått ned mest 1/8. Valgfritt å levere vekt hver uke :)
 
Hva med en veietråd, og en motivasjonstråd for å skryte av oss selv og det vi får til? Så kårer vi en vinner av den som har gått ned mest 1/8. Valgfritt å levere vekt hver uke :)
Jeg er med på den! Hørtes veldig fint ut!
 
Jeg klarer altså ikke å holde meg unna sjokolade. Tips?
 
Jeg klarer altså ikke å holde meg unna sjokolade. Tips?
Ja si det... Ikke ha sjokolade i hus, og stå i mot å kjøpe når du er ute. Ikke en enkel kamp nei.
 
Back
Topp