***Felles skravletråd vinteren 2017***

Pittelitt her også, og fornøyd med kurven over tid
 
Ser smæsj og har rasa ned :D
 
Ser ut som vi blir 3 i finalen da!
 
Dårlig innlevering? Vinterferien som gjør det?
 
Hvordan går det? :) snart halvveis i finalen!
 
Ikke så bra.

Nå vet jeg at jeg ikke vinner uansett. Da måtte jeg ned tre kilo på to uker. Eller altså fem prosent. Det skjer jo ikke.

Men jeg har nok trolig egentlig heller gått opp en kilo jeg... Mye dårlige valg kombinert med at jeg svinger jo opp og ned fra dag til dag og bursdag i går og dager som bare ikke fungerer så bra.

Jeg vurderer fortløpende om jeg skal bli med på en runde til. Egentlig skal jeg ikke det. Skal ikke ned så mye mer og syntes ikke startvekt på 58-59 kilo er noe å melde seg på med her.

Samtidig innser jeg at uten den gruppen, ukentlig rapport og nesten daglig veiing. Så går jeg opp.

(veiing har utgått denne uken pga at vi ikke kan bruke vasken på badet så vi går på do på gjestetoalettet og vasker fingrene der og da har jeg gjerne et par unger og begynt å kle på meg innen jeg kommer på at jeg skulle veie meg. Men det gidder jeg ikke bry meg med)
 
Jeg skal i utgangspunktet ikke ned mer i vekt, men har vært veldig flink med trening og kosthold. Resultatet er at jeg har gått opp i vekt siden forrige uke. Så da må jeg bare finne ut hvordan holde seg på matchvekta Hvordan går det der?
 
Jeg aner ikke hvordan det går! Eller, veide meg fredag og så det var bra. Men har vært på hytta i helga, da er det ingen garantier [emoji14]
 
Jeg har levert! Lykke til :)
 
Jeg er definitivt ute.

Håpløs disse to ukene, og opp i vekt
Vet ikke om jeg skal gidde å levere en gang. Men å ikke gjennomføre er ikke min stil
 
Back
Topp