***Felles skravletråd vinteren 2017***

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Her kan dere snakke sammen, på tvers av lagene :)
 
Helluuuu :)
Kva er dikkas plan i forholdt til trening og kosthold? :)
 
Helluuuu :)
Kva er dikkas plan i forholdt til trening og kosthold? :)

Hallo!

Jeg skal prøve å i det minste holde meg til "minimumskravene" til bonus i utfordringene. Prøve. :p Motivasjonen er ikke helt der slik som de andre gangene jeg har vært med, men det hjelper å ha litt press på seg. Kostholdet har vært helt på villspor i et år nå, så dette blir en helomvending. Jeg vil også laste ned noen treningsapper for å komme litt igang.

Enn du da?
 
Hmm... Jeg har lagt merke til at Smørblomst1 ikke er her denne gangen. Noen som vet hvordan det går med henne?
 
Hmm... Jeg har lagt merke til at Smørblomst1 ikke er her denne gangen. Noen som vet hvordan det går med henne?

Vet ikke hvordan det går med henne, men blir rart med en slankekrig uten henne!
 
Lite aktivitet denne runden! Folk har kanskje mye å gjøre? :)
 
Er det mulig å få delta på et lag?
Neste runde startes ikke lenge etter at denne er over og da et det fritt frem å melde seg på, men nå er det en ut hver uke og da ikke mulig å bli med enda.
 
Neste runde startes ikke lenge etter at denne er over og da et det fritt frem å melde seg på, men nå er det en ut hver uke og da ikke mulig å bli med enda.

Hvor lenge er det til man kan delta tror du?
 
Vi er nå åtte stykker igjen, slått sammen alle mot alle. Så det et ikke så lenge til finale

Så ny oppstart før eller etter påske avhengig av om folk kanskje ønsker å slippe fokus akkurat i påska, hvor mange ikke er hjemme (derved ikke har vekt) etc?
 
Vi er nå åtte stykker igjen, slått sammen alle mot alle. Så det et ikke så lenge til finale

Så ny oppstart før eller etter påske avhengig av om folk kanskje ønsker å slippe fokus akkurat i påska, hvor mange ikke er hjemme (derved ikke har vekt) etc?
 
Tid for første felles vektoppdatering. Hvordan går det jenter?
 
Her har eg gått opp 0,5... ikkje overraska og har mista motivasjonen ein del.
Kan eg, uansett, kva som skjer vera den som ryker? Synes at den som fortsatt ønsker å vera med kan vera med, så kan eg bygga opp motivasjonen til neste gong [emoji4]
 
Ned 500 her. I går var dagen mensen bestemte seg for å komme tilbake etter fødsel... Var enda 500 ned på tirsdag [emoji14] jaja
 
Her har eg gått opp 0,5... ikkje overraska og har mista motivasjonen ein del.
Kan eg, uansett, kva som skjer vera den som ryker? Synes at den som fortsatt ønsker å vera med kan vera med, så kan eg bygga opp motivasjonen til neste gong [emoji4]

Kjedelig at du føler det sånn :(
Håper du finner lysten og gnisten tilbake igjen!

Ned 0,9. Mye fordi jeg spratt opp sist fredag

Veldig bra! :)

Ned 500 her. I går var dagen mensen bestemte seg for å komme tilbake etter fødsel... Var enda 500 ned på tirsdag [emoji14] jaja

Ikke verst! :)
Kjipt å få tilbake tanta kanskje, eller føles det greit etter så lang tid?
 
Back
Topp