***Felles skravletråd vår 2017***

Spørsmål til utfordring:)
Hagearbeid er d godkjent som husarbeid ?
Nachos på pizza ? Bli d ikke snopfri dag da ?:)

Jeg er ingen regelsjef her, men ville sagt at hagearbeid kan gå som husarbeid i hvert fall :)
Hva tenker andre her da?

Nachos...hmmm, vet ikke? Kanskje det kan gå som den angitte enheten dersom det ble spist på søndag eller mandag?
 
Spørsmål til utfordring:)
Hagearbeid er d godkjent som husarbeid ?
Nachos på pizza ? Bli d ikke snopfri dag da ?:)

Eg synes hagearbeid er husarbeid [emoji1303]
Synes ikkje nachos er godteri, det er jo mat..?
 
Er vaniljekesam snop?
 
Er vaniljekesam snop?
Håper ikke det, da jeg har brukt mye vanilje yoghurt i ukene tidligere [emoji13]
Kesam er jo langt ifra snop, så tenker som så at vanilje kesam da heller ikke er snop.
 
Jeg synes ikke det. Det er et sunt alternativ til vaniljesaus. :) kommer sikkert litt an på hva det brukes med/til da! :)
Håper ikke det, da jeg har brukt mye vanilje yoghurt i ukene tidligere [emoji13]
Kesam er jo langt ifra snop, så tenker som så at vanilje kesam da heller ikke er snop.

Jeg tenker selv at det ikke er snop, men ville bare høre med dere også :)
Tror jeg lager en fruktsalat enten søndag eller mandag som dessert med kesam som noe "attåt" ;)
 
Tenker det kan vera greitt å spesifisere litt rundt antall skritt? Meinar dikka at det er 25 poeng pr dag ein går over 10 000 skritt? Eller får ein 25 poeng kvar dag dersom ein får over 10 000 skritt kvar dag? Reknar med det er den første, men formuleringen kan tolkast...
 
Tenker det kan vera greitt å spesifisere litt rundt antall skritt? Meinar dikka at det er 25 poeng pr dag ein går over 10 000 skritt? Eller får ein 25 poeng kvar dag dersom ein får over 10 000 skritt kvar dag? Reknar med det er den første, men formuleringen kan tolkast...

Nå ble jeg litt forvirret, for er ikke begge de to det samme?
Uansett, går du over 10000 skritt i dag får du 25 poeng i dag. Det samme gjelder de andre dagene ;)
 
Hvordan går det med alle dere nå som alle er på egenhånd?

Jeg syns det har vært litt vanskelig gjennom denne helgen ettersom jeg har vært syk. Blitt mye stillesitting og mange lindrende saftis for min såre hals... :angelic:
Formen er stigende heldigvis, så håper å kunne dra meg videre uten for høye tall på fredag :rolleyes:
 
Hvordan går det med alle dere nå som alle er på egenhånd?

Jeg syns det har vært litt vanskelig gjennom denne helgen ettersom jeg har vært syk. Blitt mye stillesitting og mange lindrende saftis for min såre hals... :angelic:
Formen er stigende heldigvis, så håper å kunne dra meg videre uten for høye tall på fredag :rolleyes:
Håper at formen din er bra snart, og at du er fit for fight[emoji123]

Jeg merker at det er fort gjort å bli litt slakkere på ting uten utfordring og poeng. Men håper vekta fortsetter nedover fordi[emoji4] Her står det på tiden, får ikke trent så mye som jeg skulle gjort. Men alle monner drar[emoji4]
 
Her har det blitt mye kake denne uka, og gikk faktisk opp et par kilo, så er bare kjempeglad for at vannet slapp igjen, så jeg endte på null. Blir litt strammere i helga siden det ble mer kos i uka, og neste uke er det jo 17. Mai å tenke på. Men blir fast trilling likevel :)
 
Ser at det blir meg som ryker denne gangen :/
Litt kjipt siden jeg ble syk og ikke fikk gjort mitt vanlige. Altfor mye saftis ble det også til min vonde hals...
Hiver meg med i Wildcard og håper jeg får bli med igjen snart ;)
 
Ser at det blir meg som ryker denne gangen :/
Litt kjipt siden jeg ble syk og ikke fikk gjort mitt vanlige. Altfor mye saftis ble det også til min vonde hals...
Hiver meg med i Wildcard og håper jeg får bli med igjen snart ;)

Så bra du fortsetter :) en dårlig uke er kjedelig, men da blir neste uke bra :)
 
Så bra du fortsetter :) en dårlig uke er kjedelig, men da blir neste uke bra :)

Kan ikke gi meg nå, har mye å ta av fortsatt ;)
Spørs hvor bra det går de kommende ukene da, for til torsdag begynner jeg stimulering til nytt IVF-forsøk...
Om vekta ikke vil med så gjelder det uansett å spise sunt og variert i det minste :happy:
 
Kan ikke gi meg nå, har mye å ta av fortsatt ;)
Spørs hvor bra det går de kommende ukene da, for til torsdag begynner jeg stimulering til nytt IVF-forsøk...
Om vekta ikke vil med så gjelder det uansett å spise sunt og variert i det minste :happy:

Hormonene kan vel rote til ja. Men sunt kosthold kan jo bare hjelpe, så du får ha det som motivasjon. :)
 
Ser at det blir meg som ryker denne gangen :/
Litt kjipt siden jeg ble syk og ikke fikk gjort mitt vanlige. Altfor mye saftis ble det også til min vonde hals...
Hiver meg med i Wildcard og håper jeg får bli med igjen snart ;)
Kjipt å miste deg, men har trua på deg i wildcard[emoji123]
Og så spennende med nytt ivf-forsøk[emoji7] Lykke til[emoji173]
 
Kjipt å miste deg, men har trua på deg i wildcard[emoji123]
Og så spennende med nytt ivf-forsøk[emoji7] Lykke til[emoji173]

Takk :D
Grattis til deg med knallbra uke!
 
Back
Topp