Felles skravle 2015

En tråd i '2015' startet av Foreløpig litt anonym, 1 Mai 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. trinebeth Forumet er livet Oktoberskattene 2015

Håper betennelsen går tilbake❤ fortsatt god bedring.. håper dere fikk en fin st.hans feiring til tross for omstendighetene :)

2. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Betennelse er bekreftet og hun er satt på antibiotika som i alle fall skal kunne ta en av de to betennelsene.

St.hans ble.... Ikke noe jeg forbinder med st hans i det hele tatt, men det er greit. Det ble sånn i år.

Som pappa sa, klart han blir sliten av dette, han satt åtte timer hos henne i dag. Men, han har jo ikke vondt, så det kan ikke sammenlignes med hun som ligger i senga.

Vi kan ikke klage. Vi føler oss maktesløse, og mentalt sliten. Men vi har ikke smertene. De er det hun som har

3. trinebeth Forumet er livet Oktoberskattene 2015

Ja man blir litt maktesløs i en slik situasjon. Håper hun får bra smertelindring :)sender en god klem til deg ❤

4. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017

Huff, håper det går bedre og at hun får god smertelindring. Sender stor klem

5. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Heldigvis har hun fått bedre smertelindring etterhvert og nå får vi vagt optimistiske tegn på at det kan gå bra
    Venter spent på dagens oppdatering
    (bra = infeksjonene går over og tarmen begynner å virke igjen så hun slipper stomi-operasjon)

6. trinebeth Forumet er livet Oktoberskattene 2015

Så bra ting går rett veg :)

7. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Ja, nå er jeg lettet.

Mamma er veldig sliten og slett ikke i form, men infeksjonen begynner å gi seg :)

8. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017

Så godt å høre at infeksjonen er på vei bort! Håper at det forsetter på bedringens vei

9. Malla89 Finner glede i forumet Desemberglede 2015

Veldig godt å høre at det går bedre med moren din Sara.

10. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Takk for omtanken

11. Undomiel Forumet er livet Novemberlykke 2015

Ikke fått med meg hendelsesforløpet, men sender en klem og et ønske om god bedring til mamman din! :)

12. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Mamma fikk akutt betennelse i tykktarmen i sommer, dvs, st hans. Og havnet på sykehus og var timer unna å måtte ta bort hele tarmen, en operasjon som i den forfatning hun var slett ikke var garantert å gå bra. Vi er takknemlige for å fortsatt ha henne blant oss.

Hun er sånnsett bra, bare ikke helt, nå. Tiden går. Det tok sin tid, men ser gikk bra

13. Fjompeline Flørter med forumet

Se her ja, en skravletråd som har gått meg hus forbi :p

14. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Den er jo ikke veldig aktiv....

15. Fjompeline Flørter med forumet

Så det

16. Tjukka ;) Forumet er livet Aprillykke 2017

Ikke nå lengre hvertfall :p

17. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Vi kan sånnsett gjøre noe med det...

• Liker Liker x 1
  18. Undomiel Forumet er livet Novemberlykke 2015

Tok lang tid før jeg og oppdaga det. Er en skravletråd overalt ;)

19. Undomiel Forumet er livet Novemberlykke 2015

Det kan jeg være med på :D Vært skikkelig på skravlekjøret denne mnd. Men vanskelig å få mye innlegg med såpass lite aktivitet da.

20. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg er litt skavle-sltien. Men savner det.

Desverre e pc'n min enda mer sliten, så jeg dels tvinges over på mobil som jeg ikke trives like bra med.

Del denne siden