Feirer du bursdagen din?

Kun med familie. Da er det middag og kake.

Men tenker å invitere venner på hyggelig lunsj i år:)
 
På bursdagen kommende fredag, blir vi å invitere mine foreldre og svigers på middag og kaker. Resten av helga, kan folk komme på kaffe og kake som dem vil. Varierer litt år fra år, om vi tar en ordentlig fest med venner, eller kaffe og kaker med familie og noen venner.
 
Feirer gjerne med mine foreldre og svigerforeldre og søsken.
 
Bare med mann og barn. Barna elsker bursdager så derfor blir det alltid god middag og kake og en gave fra barna. :)
 
Inviterer som regel til kaffe og kake til hver bursdag, fin unnskyldning til å spise kake ;) (og få pakker :p)
 
I år vil jeg gjerne feire bare med venninnene mine.

Har ikke prioritet min fødselsdag på noen år.
 
Oh yes! Bursdag feires! Bursdager er i min verden superviktig! Det er en dag som er bare din! Feire både med venner og familie. Superkos!
 
Feirer aldri.. har aldri hatt noen som har feiret sammen med meg eller tatt initiativ til det heller. Ikke verdt å feire kanskje? [emoji14]
 
Nei. Eller baker en kake også drar jeg ut med familien og spiser :)
 
Har gjrt det di to siste årene, mest fordi samboeren min vil det. Synes egentlig det er unødvendig:sorry: Feirer kun med nærmeste familie.
 
Mine nærmeste, altså "den familien jeg bor med" og "den familien jeg er født i" (og den familien min bror nå bor med følger jo med :)

De samme kommer gjerne til mannen, så for han blir det svigerforeldre og svoger med familie.

At min svigerfamilie ikke kommer skyldes geografi
 
Ja. Både med familien og noen vennepar.
 
Ja, med familien. Blir 30 i år, men trur ikkje eg gjer noko særlig ut av det for det.
 
Ja, med familien.
 
Kaffe og kaker sammen med familien[emoji4]
 
Jeg pleier ikke å feire, men i år blir jeg 30.

Da skal jeg lage middag til familien (mor, far, søsken med følge og barn) og noen venner. Jeg tror det blir koselig.
 
Back
Topp