Feirer du bursdagen din?

Slår sammen høstbursdagene og feirer med mannens slekt :)
 
Nei jeg gjør ikke det, mange år siden jeg kutta ut det..
 
Feirer bare min bursdag med mann og barn. Men i år blir det kanskje noe mer siden jeg fyller 30
 
Feirer kun hele og halve tall. Altså når jeg fylte 30 år i fjor hadde jeg god middag ekstra med barna også sov de hos farmoren mens jeg feira stort med venner og søskna mine :)

Vi er ikke fan av kaker for hver dag altså. Og ikke vant med det heller.

Feirer med to selskap for barna da. Både venne og familie.
 
Elsker feiringer av bursdagen.
Blir som regel kun nærmeste familie som kommer på middag og kaker
 
Ja, feirer kun med familie [emoji4]
 
Blir en kaffe og kaker med den delen av familien som bor nærmest. Like over nyttår er det ingen som orker noe fest/bytur uansett, er jo bare såvidt jeg får spist opp kakene da siden alle igjen har begynt på lavkarbo og i det hele tatt.
 
Mamma lager alltid favorittmiddagen min kvar bursdag. Så er igrunn ikkje anna feiring enn det.

Men på bursdagen min iår skal eg gifte meg, så da blir det ordentlig feiring. ;)
 
Feirer med familie, har ikke lyst til å hive fest til bursdagen min (da får evt noen andre stresse med det).
 
Liten feiring med de som bor nærmest og kan komme, ikke alltid like lett med en stebror som har bursdag dagen før og midt i romjula men men.
 
Nei, feirer kun "runde" tall og da feirer jeg med familien min. Liker det på denne måten :).
 
Jepp!:):)

Elsker bursdager:) Enten er det feiring med ferie og da med sambo, eller sammen med venner og familie:)
 
Nei gjør ikke det sånn egentlig. Men vil noen komme på besøk så får de det. Ikke at så mange gjør det for tiden.
 
Feirer med venner :) foreldrene mine bor 2-5 timer unna så da blir det vannskelig å feire med de.
Søsken inviterer jeg på samme fest som venner siden de også bor i samme by som meg.
 
Back
Topp