"Feil mann?"

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Leser av og til om de som har barn med en mann, og mister gjentagende ganger med en annen. Er det noen som kjenner slike historier?

Er redd mannen og meg ikke er "skapt for hverandre" på babybiten...

Jeg har bare prøvd å få barn med en mann, 6 ganger mistet. Så tenker jeg om hva om det ikke hadde vært et problem med en annen mann? Hva om det ikke er noe galt med noen av oss egentlig?
 
Jeg kjenner ei som fikk beskjed om at hun ikke kunne få barn. Hun ble skilt og traff en ny, og ble gravid veldig kjapt-hun trodde ikke hun kunne, så de brukte ikke noe prevensjon. Så det kan jo være noe i det.
 
Tja jeg har to barn fra før og prøver på tredjebarn da med ny mann, han har ingen fra før. Jeg har aldri mista før vi prøvde på nr tre, da med ny mann. Har mista to ganger, er gravid igjenn nå så vi får se da.
Han har tatt mange blodprøver med testing av kromosomer osv. Ikke funnet noe galt.
Vi kan jo bare ha hatt uflaks har " bare" mista to ennå.
 
Tja jeg har to barn fra før og prøver på tredjebarn da med ny mann, han har ingen fra før. Jeg har aldri mista før vi prøvde på nr tre, da med ny mann. Har mista to ganger, er gravid igjenn nå så vi får se da.
Han har tatt mange blodprøver med testing av kromosomer osv. Ikke funnet noe galt.
Vi kan jo bare ha hatt uflaks har " bare" mista to ennå.

Hvor langt er du på vei med denne?
Hvor langt kom du de to gangene du mistet?
 
Hvor langt er du på vei med denne?
Hvor langt kom du de to gangene du mistet?
Kommer til uke 5-6
MA i mars uke 8 foster uke 5-6
Sa i juli uke 5-6
Er 5+ 5 nå og følelsen sier meg at det ikke går denne hangen heller( symptomer borte + bittelitt svakere grav test i dag enn i går) frykter en MA igjen går på crinone.
 
Kommer til uke 5-6
MA i mars uke 8 foster uke 5-6
Sa i juli uke 5-6
Er 5+ 5 nå og følelsen sier meg at det ikke går denne hangen heller( symptomer borte + bittelitt svakere grav test i dag enn i går) frykter en MA igjen går på crinone.
Hvilken uke mister du?
 
Kommer til uke 5-6
MA i mars uke 8 foster uke 5-6
Sa i juli uke 5-6
Er 5+ 5 nå og følelsen sier meg at det ikke går denne hangen heller( symptomer borte + bittelitt svakere grav test i dag enn i går) frykter en MA igjen går på crinone.

Uff...[emoji29] Fortell hvordan det går[emoji173]️

Bortsett fra én kjemisk og en blæremola har jeg hatt 4 MA. Hjertet slutter å slå på samme tidspunkt (det har vi fått sjekket med ukentlig UL), men embryo har vært forskjellig i størrelse.

Hjertet stopper et sted mellom 7-8 uker. UL 7+0 hjertet slår, UL 8+0 hjertet har stoppet.

Prøvde Crinone sist jeg og. Det tror jeg hjalp den til å bli litt større, aldri hatt så stort embryo før, 8,7mm.

Det er nesten så jeg har lyst til å være utro... bare for å se hvordan det hadde gått med en annen mann...[emoji29]
 
Det lengste jeg gikk uten å vite om MA var til uke 12...
 
Uff...[emoji29] Fortell hvordan det går[emoji173]️

Bortsett fra én kjemisk og en blæremola har jeg hatt 4 MA. Hjertet slutter å slå på samme tidspunkt (det har vi fått sjekket med ukentlig UL), men embryo har vært forskjellig i størrelse.

Hjertet stopper et sted mellom 7-8 uker. UL 7+0 hjertet slår, UL 8+0 hjertet har stoppet.

Prøvde Crinone sist jeg og. Det tror jeg hjalp den til å bli litt større, aldri hatt så stort embryo før, 8,7mm.

Det er nesten så jeg har lyst til å være utro... bare for å se hvordan det hadde gått med en annen mann...[emoji29]
Uff:( stakkar dere
Jeg er litt mer optimistisk i dag fikk 3+ på den dumme testen i dag.
Jeg er 38 så har også alderen imot meg.
Ikke gi opp, ikke vær utro men snakk med din mann om det, kanskje han går med på å prøve en donor.
Har dere blitt utredet?
 
Uff:( stakkar dere
Jeg er litt mer optimistisk i dag fikk 3+ på den dumme testen i dag.
Jeg er 38 så har også alderen imot meg.
Ikke gi opp, ikke vær utro men snakk med din mann om det, kanskje han går med på å prøve en donor.
Har dere blitt utredet?

Vi har snakket om å prøve donor. Men det er så trist... Å ikke klare å gi han et barn som er helt hans[emoji22]
Har blitt utredet, standard utredning for habituell abort. Etter 6 gang nå ville de gjøre mer. Så har tatt flere blodprøver og skal få hysteroskopi. Håper de finner noe galt!

Så bra det ser fint ut på testen! Vet at Crinone hjelper veldig mange!
 
Heldigvis blir jeg lett gravid! Alle disse har vi mistet på 2,5 år! Ellers kanskje vi aldri hadde kommet så langt med utredning
 
Gud så tungt å miste og miste[emoji173] [emoji22] håper virkelig dere får god hjelp nå! Utroskap fører ikke gode ting med seg, legg heller frem hva du tenker og bekymrer deg over. Snakke sammen om det som er vanskelig.
 
Uff...[emoji29] Fortell hvordan det går[emoji173]️

Bortsett fra én kjemisk og en blæremola har jeg hatt 4 MA. Hjertet slutter å slå på samme tidspunkt (det har vi fått sjekket med ukentlig UL), men embryo har vært forskjellig i størrelse.

Hjertet stopper et sted mellom 7-8 uker. UL 7+0 hjertet slår, UL 8+0 hjertet har stoppet.

Prøvde Crinone sist jeg og. Det tror jeg hjalp den til å bli litt større, aldri hatt så stort embryo før, 8,7mm.

Det er nesten så jeg har lyst til å være utro... bare for å se hvordan det hadde gått med en annen mann...[emoji29]
Hei du ville vite hvordan det går. Endte med MA uke 10+3 foster målt til 19 mm tilsvarer ca uke 8-9
Hvordan går det med deg?
 
Hei du ville vite hvordan det går. Endte med MA uke 10+3 foster målt til 19 mm tilsvarer ca uke 8-9
Hvordan går det med deg?

Uff[emoji856] Så leit det er[emoji32]

Skal på hysteroskopi 25 oktober, og jeg har bestilt time hos alternativ behandler 30 oktober. Er villig til alternativ behandling selv om jeg er skeptisk til det...
 
Back
Topp