FEBRUAR 2018

Vis vedlegget 249095
25 dpo, eller 5+4 og jeg kan trygt gi meg med testing [emoji173]

Jeg også, 5+2 i dag [emoji173]️

IMG_5703.JPG
 
Godt å høre at ultralyd ikke er skadelig! Jeg planlegger egentlig en i uka og å supplere med privat når jeg ikke får på sykehus, men fastlegen sa til meg igår at det ikke er bra med for mange ultralyder, så hun mente at det var passe med den imorgen og så den i uke 8. Jeg tenker også at det er bedre for baby med litt ekstra ultralyd enn en superstresset og livredd mamma, så med mindre jeg hører at det ikke er bra fra gynekologene også, tenker jeg at det er best med mange ultralyder. Godt at alle har sagt til deg at det ikke er skadelig!
Ja veldig spesiell start! Prøver å trøste meg med det:) men ikke mange timene igjen nå..:nailbiting:
Håper de kommer kastet over meg også:joyful:
Så rart fastlegen din sa det :( De lo faktisk litt av meg på fertilitetssenteret som er privat og også holder på med IVF når jeg jeg spurte :p Så ganske sikker på at det ikke er farlig altså. Og min lille mini har det jo helt fint så :) Er så spent på dine vegne!! Har en god følelse ❤️
 
Vært på ultralyd og det var ikke oppløftende. Var kun en tom fostersekk uten embryo. :-( Man burde ha kunnet se embryoet siden jeg er 6+0 sa legen. :-( Har tatt hcg og skal ta ny hcg på mandag og så ny ultralyd på tirsdag. Hcg vil gi en god indikasjon, sa legen, og hvis det ikke er noe mer der skal de «hjelpe meg å få det ut». :-( Hun spurte om jeg hadde blødd, som jeg ikke har, og om jeg følte meg gravid/er kvalm. Føler meg jo litt gravid og er litt kvalm, men det har avtatt siden forrige uke. Prøver å ha håp, men tror egentlig at håpet er ute. De siste dagene har jeg tenkt mye på om det er MA siden symptomene har avtatt. :-(

Føler meg fullstendig knust nå og både svimte av og begynte å grine da jeg tok blodprøve. Er også i gang med glukosebelastning og er kjempekvalm både av sukkerlaken, belastningen ved at det sikkert har gått galt for tiende gang og litt svangerskapskvalme. Orket egentlig ikke å ta glukosebelastningen nå siden jeg vil hjem og gråte og orket heller ikke å utsette den siden jeg vil vite om jeg har diabetes av noe slag.

Har det gått galt igjen, tror jeg kanskje at jeg ikke orker mer. Et eller annet sted må jeg sette en grense for hva jeg skal utsette meg for.
 
Huff! Du får bare prøve å ta det med ro. Ikke lenge igjen nå. Dette skal gå bra denne gangen[emoji173]️

Takk, ønsker virkelig at det skal gå bra, men en tom fostersekk 6+0 lover dessverre ikke så bra. :-(
 
Vært på ultralyd og det var ikke oppløftende. Var kun en tom fostersekk uten embryo. :-( Man burde ha kunnet se embryoet siden jeg er 6+0 sa legen. :-( Har tatt hcg og skal ta ny hcg på mandag og så ny ultralyd på tirsdag. Hcg vil gi en god indikasjon, sa legen, og hvis det ikke er noe mer der skal de «hjelpe meg å få det ut». :-( Hun spurte om jeg hadde blødd, som jeg ikke har, og om jeg følte meg gravid/er kvalm. Føler meg jo litt gravid og er litt kvalm, men det har avtatt siden forrige uke. Prøver å ha håp, men tror egentlig at håpet er ute. De siste dagene har jeg tenkt mye på om det er MA siden symptomene har avtatt. :-(

Føler meg fullstendig knust nå og både svimte av og begynte å grine da jeg tok blodprøve. Er også i gang med glukosebelastning og er kjempekvalm både av sukkerlaken, belastningen ved at det sikkert har gått galt for tiende gang og litt svangerskapskvalme. Orket egentlig ikke å ta glukosebelastningen nå siden jeg vil hjem og gråte og orket heller ikke å utsette den siden jeg vil vite om jeg har diabetes av noe slag.

Har det gått galt igjen, tror jeg kanskje at jeg ikke orker mer. Et eller annet sted må jeg sette en grense for hva jeg skal utsette meg for.

Nei og nei, så trist å lese[emoji22][emoji22][emoji22] håper det bare er for tidlig og at det dukker opp et lite foster på tirsdag[emoji173]️ krysser alt som krysses kan og sender deg mange trøsteklemmer og gode tanker[emoji173]️[emoji173]️
 
Nei og nei, så trist å lese[emoji22][emoji22][emoji22] håper det bare er for tidlig og at det dukker opp et lite foster på tirsdag[emoji173]️ krysser alt som krysses kan og sender deg mange trøsteklemmer og gode tanker[emoji173]️[emoji173]️

Takk! Ja, det er så trist og jeg vil bare grine, men skal sitte på venterommet hos legen i 1 1/2 time til før siste blodprøve, så må bare prøve å beherske meg, selv om jeg tørker litt tårer innimellom.
 
Takk! Ja, det er så trist og jeg vil bare grine, men skal sitte på venterommet hos legen i 1 1/2 time til før siste blodprøve, så må bare prøve å beherske meg, selv om jeg tørker litt tårer innimellom.

Huff, jeg får helt vondt av det du må gjennom. Jeg vet du har vært bekymret, men jeg har alltid tenkt at det bare var en forsvarsmekanisme.. Men jeg håper også på at du bare var litt tidlig og at om noen dager dukker det opp en liten krabat. Du må hvertfall ikke gi opp.

Og så utrolig sterk du er som gjennomgår disse diabetestestene, utrolig hvor mye enkelte skal måtte gjennomgå for å få en baby.
 
Huff, jeg får helt vondt av det du må gjennom. Jeg vet du har vært bekymret, men jeg har alltid tenkt at det bare var en forsvarsmekanisme.. Men jeg håper også på at du bare var litt tidlig og at om noen dager dukker det opp en liten krabat. Du må hvertfall ikke gi opp.

Og så utrolig sterk du er som gjennomgår disse diabetestestene, utrolig hvor mye enkelte skal måtte gjennomgå for å få en baby.

Det er så vanskelig å ikke gi opp. Jeg våknet litt mer kvalm idag og fikk et lite ekstra håp, men det ble fort knust på ultralyden. Jeg har jo noe graviditetssymptomer, reagerer blant annet veldig på lukter, men synes at det er for lite symptomer, og særlig med tanke på at det var mer/sterkere symptomer i forrige uke. Det hadde vært fantastisk om hcg stiger og det dukker opp et embryo neste uke, men jeg har ikke så mye tro på det med min historikk. Vet liksom ikke om jeg skal kjempe for å beholde håpet eller om jeg skal starte sørgingen for alvor og forberede meg på en abort. :-(
 
Gikk ikke her jenter.. Ingenting å se i dag. Håper alt ordner seg for deg Baby snart? :Heartred
 
Vært på ultralyd og det var ikke oppløftende. Var kun en tom fostersekk uten embryo. :-( Man burde ha kunnet se embryoet siden jeg er 6+0 sa legen. :-( Har tatt hcg og skal ta ny hcg på mandag og så ny ultralyd på tirsdag. Hcg vil gi en god indikasjon, sa legen, og hvis det ikke er noe mer der skal de «hjelpe meg å få det ut». :-( Hun spurte om jeg hadde blødd, som jeg ikke har, og om jeg følte meg gravid/er kvalm. Føler meg jo litt gravid og er litt kvalm, men det har avtatt siden forrige uke. Prøver å ha håp, men tror egentlig at håpet er ute. De siste dagene har jeg tenkt mye på om det er MA siden symptomene har avtatt. :-(

Føler meg fullstendig knust nå og både svimte av og begynte å grine da jeg tok blodprøve. Er også i gang med glukosebelastning og er kjempekvalm både av sukkerlaken, belastningen ved at det sikkert har gått galt for tiende gang og litt svangerskapskvalme. Orket egentlig ikke å ta glukosebelastningen nå siden jeg vil hjem og gråte og orket heller ikke å utsette den siden jeg vil vite om jeg har diabetes av noe slag.

Har det gått galt igjen, tror jeg kanskje at jeg ikke orker mer. Et eller annet sted må jeg sette en grense for hva jeg skal utsette meg for.
Hvis du føler for å snakke med noen i samme situasjon så bare send meg pm[emoji173]️ Vet du også har mistet flere ganger.
 
Hvis du føler for å snakke med noen i samme situasjon så bare send meg pm[emoji173]️ Vet du også har mistet flere ganger.

Tusen takk! Akkurat nå føler jeg meg bare helt tom. Er en slik forferdelig tid når man ikke vet om man skal begynne å sørge eller om man skal fortsette å håpe litt til... Har du også mistet mange ganger?
 
Er det normalt at teststreken ikke blir sterkere en dette? :/ 20dpo øverst, og 23 dpo de tre under. Det første av 23 dpo er tatt etter 20 min og de to siste bildene etter 30 min. Hadde håpet å se sterkere en kontrollstreken i dag.
Er A1 tester, demonterte[emoji85][emoji53]
De er kanskje bittelitt sterkere i dag, men er jo 3 dager siden siste test da! Blødde heldigvis ikke mer i går[emoji1374]

7B98E163-F6C3-4A37-A1A6-710AA50B0771.jpg
 
Last edited:
Vært på ultralyd og det var ikke oppløftende. Var kun en tom fostersekk uten embryo. :-( Man burde ha kunnet se embryoet siden jeg er 6+0 sa legen. :-( Har tatt hcg og skal ta ny hcg på mandag og så ny ultralyd på tirsdag. Hcg vil gi en god indikasjon, sa legen, og hvis det ikke er noe mer der skal de «hjelpe meg å få det ut». :-( Hun spurte om jeg hadde blødd, som jeg ikke har, og om jeg følte meg gravid/er kvalm. Føler meg jo litt gravid og er litt kvalm, men det har avtatt siden forrige uke. Prøver å ha håp, men tror egentlig at håpet er ute. De siste dagene har jeg tenkt mye på om det er MA siden symptomene har avtatt. :-(

Føler meg fullstendig knust nå og både svimte av og begynte å grine da jeg tok blodprøve. Er også i gang med glukosebelastning og er kjempekvalm både av sukkerlaken, belastningen ved at det sikkert har gått galt for tiende gang og litt svangerskapskvalme. Orket egentlig ikke å ta glukosebelastningen nå siden jeg vil hjem og gråte og orket heller ikke å utsette den siden jeg vil vite om jeg har diabetes av noe slag.

Har det gått galt igjen, tror jeg kanskje at jeg ikke orker mer. Et eller annet sted må jeg sette en grense for hva jeg skal utsette meg for.

Uff, kjære du[emoji173]️ Så utrolig trist! Var det null håp?
Ta vare på hverandre å prøv å nyte helgen! [emoji173]️
 
Uff, kjære du[emoji173]️ Så utrolig trist! Var det null håp?
Ta vare på hverandre å prøv å nyte helgen! [emoji173]️

Nei, ikke null håp, men legen sa at det så ut som i uke 4-5 og ikke 6+0. Hcg-prøvene og ny ultralyd vil si mer om hvordan det ligger an. Hun var ikke særlig optimistisk og begynte å snakke om å hjelpe kroppen å kvitte seg med det hvis det ikke var noen utvikling til tirsdag. :-( Blir skikkelig kvalm ved tanken og av alt, egentlig. :-( Håper jeg ikke kaster opp på det fulle venteværelset hos legen...
 
Tusen takk! Akkurat nå føler jeg meg bare helt tom. Er en slik forferdelig tid når man ikke vet om man skal begynne å sørge eller om man skal fortsette å håpe litt til... Har du også mistet mange ganger?
Det er helt forferdelig[emoji20][emoji20] Har mistet 7 ganger til sammen. Men har også to barn[emoji173]️ Alt mellom uke 4 og 17. Jeg vet at jeg ikke klarer å gi opp så lenge det er et høyt ønske. Selv om det er veldig vanskelig å se for seg å skulle orke mer der du står nå.
 
Gikk ikke her jenter.. Ingenting å se i dag. Håper alt ordner seg for deg Baby snart? :Heartred

[emoji174][emoji174][emoji174] trøsteklemmer og gode tanker sendes til deg[emoji8][emoji8][emoji8]
 
Pokker og. Nå freaker jeg ut fordi testene mine ikke var enda sterkere i dag :/ blir en lang helg
 
Back
Topp