Februar 2017

Må få skryte! Øverste strimmel fra 14 dpo, nederste strimmel i dag 16 dpo❤ Nå må dere andre følge etter!!

Fine og sterke :) Spent på min etterpå, 14 dpo ❤
 
Så fine tester @Andunge og @Mator :) Gratulerer så mye!

Jeg har vært på tidlig ul i dag (7+3). Og fikk se en liten tass på rett plass og med hjertelyd <3 helt utrolig hvor heldige vi har vært.
 
Så fine tester @Andunge og @Mator :) Gratulerer så mye!

Jeg har vært på tidlig ul i dag (7+3). Og fikk se en liten tass på rett plass og med hjertelyd <3 helt utrolig hvor heldige vi har vært.
Så herlig! Gratulerer så mye :D
 
Jeg tror jeg er gravid [emoji2]
1dd877b857588879c82c83571e24ed46.jpg
Gratulerer [emoji16][emoji173]
 
Må få skryte! Øverste strimmel fra 14 dpo, nederste strimmel i dag 16 dpo[emoji173] Nå må dere andre følge etter!!

Gratulerer [emoji3][emoji173]
 
Ser vi har lik situasjon - har også 5 blasto på frys :) Og blir 1# FER i april/mai! :) Krysser fingrene!

Spennende[emoji4] skal du ha stimulert eller naturlig syklus? Jeg skal ha stimulert og håper på oppstart uka etter påske! Men jeg har uregelmessige sykluser, og ekstra spent på syklus nå etter ferskforsøket! Så blir spennende å se når TR dukker opp i April[emoji12]
 
Spennende[emoji4] skal du ha stimulert eller naturlig syklus? Jeg skal ha stimulert og håper på oppstart uka etter påske! Men jeg har uregelmessige sykluser, og ekstra spent på syklus nå etter ferskforsøket! Så blir spennende å se når TR dukker opp i April[emoji12]
Jeg skal gå på Letrozol - er det styrt syklus da? TR kommer ca. 3. april og det er denne uka før påskestengt så må belage meg på å måtte vente enda en syklus... :arghh::arghh: Ingen aktivitet i klinikken i uke 15, fikk jeg beskjed om. Syklusene mine er også litt uforutsigbare, så vet ikke 100% sikkert når TR kommer...:nailbiting:
 
Jeg skal gå på Letrozol - er det styrt syklus da? TR kommer ca. 3. april og det er denne uka før påskestengt så må belage meg på å måtte vente enda en syklus... :arghh::arghh: Ingen aktivitet i klinikken i uke 15, fikk jeg beskjed om. Syklusene mine er også litt uforutsigbare, så vet ikke 100% sikkert når TR kommer...:nailbiting:

Ånei, så kjipt med påsken :( Hva om du tar noen EL-tester, når den blir positiv så kan du regne med å få TR to uker etterpå? Da kan du planlegge litt inni huet. Det gjorde jeg etter SA, da følte jeg at jeg hadde litt kontroll på en måte.
 
Ånei, så kjipt med påsken :( Hva om du tar noen EL-tester, når den blir positiv så kan du regne med å få TR to uker etterpå? Da kan du planlegge litt inni huet. Det gjorde jeg etter SA, da følte jeg at jeg hadde litt kontroll på en måte.
Det gjør jeg faktisk i denne syklusen. Pleier å gjøre sånn når jeg trenger å vite når TR kommer :) Det hjelper skikkelig. Da slipper man å lure. ;) Er på dag 12 i dag, og EL pleide å være på dag 19-21, men lurer faktisk på om syklusen har forandret seg etter avbrutt forsøk... Ja, utrolig kjipt med påsken og det hele... :-(
 
Jeg skal gå på Letrozol - er det styrt syklus da? TR kommer ca. 3. april og det er denne uka før påskestengt så må belage meg på å måtte vente enda en syklus... :arghh::arghh: Ingen aktivitet i klinikken i uke 15, fikk jeg beskjed om. Syklusene mine er også litt uforutsigbare, så vet ikke 100% sikkert når TR kommer...:nailbiting:

Da er det nok styrt syklus ja! Til meg regner jeg med at TR kommer 25-28 mars, bruker monitor og tipper får maksimal og eggløsning i løpet av helga nå! Men er første syklus etter negativt forsøk, så veit ikke hvordan det påvirker! Kjipt med påska altså, måtte vente jeg også[emoji51][emoji51]
 
Da er det nok styrt syklus ja! Til meg regner jeg med at TR kommer 25-28 mars, bruker monitor og tipper får maksimal og eggløsning i løpet av helga nå! Men er første syklus etter negativt forsøk, så veit ikke hvordan det påvirker! Kjipt med påska altså, måtte vente jeg også[emoji51][emoji51]
OK, det er godt å vite sånne ting. Var rimelig usikker på om det var styrt eller ikke... :hilarious: Men siden det er medikamenter i bilde... :D Venter selv på EL, men min kommer kanskje neste helg. :woot:;) Blir bra å få vite vor lang syklusen blir... :shy:
 
Back
Topp