Feber

Kjempespennende

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Jeg får nesten aldri feber selv, men har visst fått et barn som har feber hele tiden. Bare to uker siden sist, og nå er det ny runde med gråt, dårlig matlyst og alt som hører med en febersyk liten tass.

Hva er ditt beste tips når de små får feber?
 
Det er så leit når de er syke :( Mine tips er mye drikke, og ved store plager; paracet stikkpille.
 
Enig med Blu-ray, drikke og finner gjerne frem litt frukt som er enkel å spise på (kosemat). Min blir ekstra kosete når han har feber, så da blir det gjerne kos i armkroken, kald kult forsiktig over pannen hvis han ønsker det

Masse god bedring til lille tassen
 
Enig med Blu-ray, drikke og finner gjerne frem litt frukt som er enkel å spise på (kosemat). Min blir ekstra kosete når han har feber, så da blir det gjerne kos i armkroken, kald kult forsiktig over pannen hvis han ønsker det

Masse god bedring til lille tassen

Takk! Føler vi har prøvd det meste av mat nå. Oppskåret frukt og bær funket i går, men ikke i dag. I dag var det visst bare druer som var noe. Er ikke lett å vite hva man skal gjøre :/ Håper det blir lettere etter hvert som han blir større og får mer språk og kan fortelle hva han vil ha ;)
 
Takk! Føler vi har prøvd det meste av mat nå. Oppskåret frukt og bær funket i går, men ikke i dag. I dag var det visst bare druer som var noe. Er ikke lett å vite hva man skal gjøre :/ Håper det blir lettere etter hvert som han blir større og får mer språk og kan fortelle hva han vil ha ;)
Ja, håper litt på det samme. Enn så lenge går det mye i neeeei
 
Her er det vann, stikkpille og kos som gjelder :)

Har du prøvd å lage smoothie med frossen frukt? Da er det både kaldt og god smak
 
Her er det vann, stikkpille og kos som gjelder :)

Har du prøvd å lage smoothie med frossen frukt? Da er det både kaldt og god smak
Mhm, lurt tips :) Går også an å lage pinne-is av smoothie.
 
Mhm, lurt tips :) Går også an å lage pinne-is av smoothie.

Det var også lurt tips, det skal jeg prøve når det bare blir sommertemperatur igjen :happy: Kan jo lage med grønnsaker også, så blir det sunn kos på varme sommerdager :happy:
 
Back
Topp