Feber etter 3-mnd vaksinene

Bkno4063662

Andre møte med forumet
er det flere som har opplevd at den lille har reagert med feber etter vaksinene?
Tok vaksinene idag, å nå har hun 38,2 i feber. Hun er litt slappere enn vanlig og en del mer sutrete.
Fikk jo beskjed fra helsesøster at hun kunne få feber, men ikke så mye informasjon om når/om jeg eventuelt skal kontakte lege
 
Begge mine fikk lett feber etter vaksinen.
Snuppa var slapp dagen etter også. Men etter 2 dager var hun sitt vanlige jeg igjen.
 
Min reagerte ikke på vaksinen med det samme, men i går fikk hun plutselig 38,2 i feber (5 dager etter vaksine). Har hatt det i hele dag også.
I følge det jeg kan finne på nett står det at man kan gi Paracet og ellers ta kontakt med lege om allmenntilstanden virker veldig svekket. Her sover hun masse, men er blid når hun er våken, så jeg satser på det går over snart. Tar nok kontakt med lege på fredag om det ikke har gitt seg.
 
Fikk beskjed om at feber og evt. influensalignende symptomer kunne oppstå samme ettermiddag/kveld. Ikke nødvendig å kontakte legevakten siden en visste at feberen kom fra vaksinen.
Mi fikk heldigvis ingen reaksjon :)
 
Dag to og feberen er heldigvis borte :) den ble aldri over 39 så ga derfor ikke noe febernedsettende.
Får håpe humøret også er bedre idag, virket som hun hadde veldig vondt i lårene etter stikkene. Hun skrek til hver gang noe kom borti :/
 
Back
Topp