Favoritt "mamme og baby utstyr" -tråd?

Ida Margrethe

Betatt av forumet
Hei fine damene:hello

Kan jo hende at det har blitt laget en slik tråd før, men jeg fant ihvertfall ikke noen her hos oss :)

Hva er deres favoritt/must-have utstyr i en graviditet eller til baby?

Jeg kunne ikke leve uten: støttestrømper, "frukt og fiber" tyggepastiller (hardeste magen), brystpumpe og ammepute og sikkert mye mer!

Nå når jeg sitter på nettet ser jeg masse greier jeg har lyst på! (Er det lov å legge til lenker?)
Myyye mye mer! Men er gøy å høre litt om hva dere ønsker dere eller bare måå ha?
 
Last edited:
Hei fine damene:hello

Kan jo hende at det har blitt laget en slik tråd før, men jeg fant ihvertfall ikke noen her hos oss :)

Hva er deres favoritt/must-have utstyr i en graviditet eller til baby?

Jeg kunne ikke leve uten: støttestrømper, "frukt og fiber" tyggepastiller (hardeste magen), brystpumpe og ammepumpe..og sikkert mye mer!

Nå når jeg sitter på nettet ser jeg masse greier jeg har lyst på! (Er det lov å legge til lenker?)
Myyye mye mer! Men er gøy å høre litt om hva dere ønsker dere eller bare måå ha?

Dette er første gang for meg, så alle tips tas imot med stor takk ;)

Frukt og fiber er det noe for hard mage? Hvor kan jeg få kjøpt det?
 
Frukt og fiber hjelper mot hard mage ja! Smaker ikke særlig godt, men hjelper mot å %<!£€ murstein

Kjøpes hos helsekost
 
Skulle være noen smileyer der! Men skriver fra app nå:)
 
Jeg vil ha: Bugaboo Buffalo, seng som "kobles" på vår, babynest og vugge til å henge på stua :)
 
Jeg og liker Bugaboo!:) og Stokke... Sukk.. Men egner de seg som turvogn?
 
Elastisk bæresjal, og babyseng som kan kobles på min seng. :)
 
Jeg vil ha babyzen yoyo :) virker veldig praktisk for mitt behov, liten, enkel å reise med, og tar liten plass. Skikkelig byvogn :)
 
Jeg vil ha babyzen yoyo :) virker veldig praktisk for mitt behov, liten, enkel å reise med, og tar liten plass. Skikkelig byvogn :)

Den vognen har jeg ikke hørt om!:)

Har du link?
 
Japp :)

http://lilleprinsen.no/epages/Lille...Path=/Shops/Lilleprinsen/Products/BBZYOYO[13]

Synes nederste filmen der hun setter opp og klapper sammen vognen med en hånd er fasinerende :)

Åååå!! I'm inlove!! Må da være helt ny på markedet? Leste noe om at den kan kjøres i terreng, men tror du den er egnet som turvogn?

Så leste jeg at den går helt opp til 15kg! Altså ca 4K for denne lekkerbiskenen som passer fra nyfødt til toddler? Kan det stemme?:)
 
Ser de fikk noen priser i 2010 å tror ikke de er mye eldre enn det, så relativt nytt ja :)

Kan brukes helt til 15 kg, så det er jo bare supert. Synes hjulene ser litt små ut, og vognen er ganske lett, så har mine tvil på hvor god vognen vil være i terreng. Så kommer litt ann på hvor du går turer tenker jeg :)

Her er det bare asfalt jungelen vi skal forsere, og noen gresssletter, å de satser jeg på at den skal klare
 
Man må forresten kjøpe en sitte enhet og tekstilpakke totalt litt under 1000 kr for å få den omgjort fra bagvogn til sittevogn. Så totalt blir prisen på litt under 5000kr for en vogn i alle aldre :)
 
Det er ikke terreng, men en fin tursti må den vel klare?:) vi bor like ved et fantastisk turområde, så må ha en vogn som tåler litt humping og grus.

Men denne virket veldig fin!
 
Det er ikke terreng, men en fin tursti må den vel klare?:) vi bor like ved et fantastisk turområde, så må ha en vogn som tåler litt humping og grus.

Men denne virket veldig fin!
Slike vogner kan du ikke kjøre på grus. De egner seg mest for kjøpesenter og flyplasser, til nød korte avstander på veldig flat asfalt.
 
Jeg vil også ha den. Men som ekstravogn som er lett å ha med på ferie osv :)
 
Har lest noen forskjellige reviews, og der fikk den mye skryt for både å klare brosten, grus og gress :)
 
Back
Topp