Fast føde

Bkno6387182

Blir kjent med forumet
Hei. Datteren min begynte på fast føde for 2 uker siden. Nå får jeg ikke lov å gi henne. Hun nekte, er kun barnefar som får gi hun. Da gaper hun som bare det. E dette bare en fase? Eller hva E dette?
 
Det er nok bare hun som har funnet ut at pappa er tingen [emoji5]️
Det er nok bare en fase, jo mindre hun skal bli skikkelig pappajente (snakker av erfaring da jeg var en slik jente selv til gangs [emoji6])
 
Hehe ja Okei [emoji5] håper det går litt fort over da jeg ikke får i ho annet enn melk når pappa ikke er hjemme [emoji28]
 
Hehe nei det skal være sikkert og visst [emoji28][emoji23]
"heldigvis" for meg så er begge guttene mine mammagutter (eldstemann er det uten tvil, han er 10 år) [emoji23]
Men med yngstemann som er 5 mnd sliter jeg uansett med grøt matingen [emoji39] nå har ikke pappaen prøvd å gi han grøt på kvelden, han er ikke så overinteressert i å delta på det uansett, men tror ikke det hadde gjort noe forskjell [emoji39]
 
Regner med det bare er en fase. Hva om han gir 2-3 første bitene også overtar du? Nekter hun fortsatt da?
 
Ja hun nekter like mye, begynner å hylgrine, men no får jeg lov å gi middagsglass og smoothie , fikk ikke gi middagsglass heller men no gjør jeg [emoji15]
 
Det kommer seg litt og litt da hvertfall [emoji4] siden du får lov til å gi middagsglass.
Bare hold ut, så ordner det seg nok med tiden [emoji4]
 
Du er ikke alene om å oppleve det. Ammer du? Fortsatt? Babyen vet hvor den deilige melka er
 
Back
Topp