Farsdag

lørdagsbarn

Glad i forumet
Farsdag nærmer seg, og jeg har lyst å kjøpe en liten ting. Kopper og tshorter med sånn "best dad" trykk på blir ikke brukt. Vurderte hansker kanskje? Skal dere kjøpe noe? Og eventuelt hva? [emoji4]
 
Farsdag nærmer seg, og jeg har lyst å kjøpe en liten ting. Kopper og tshorter med sånn "best dad" trykk på blir ikke brukt. Vurderte hansker kanskje? Skal dere kjøpe noe? Og eventuelt hva? [emoji4]
Vet han ønsker seg ullundertøy, tror det blir en slik ting som han kommer til å bruke! Litt ekstra siden det er første farsdag ;)
 
Her blir det pappakopp [emoji23] han trenger favorittkopp.
Noen som vet av en på 4-5dl..?
 
Blir mansjettknapper med gravering fødselsdato og forbokstaven til yngste ( han fikk slipsnål med gravering av første mann i fjord.

Men han får den til jul da vi har blitt enig om at far/mor dagene er bare kake dag til gutta gir gave selv..
 
Henger meg på for tips! Vil gi en liten oppmerksomhet som blir brukt, og ikke noe som bare blir liggende i et skap..
 
Jeg kjøpte sånn plakat/bilde med «pappa» og en forklaring av hva en «pappa» er! :) vi trenger litt veggpynt, så passer oss ganske perfekt!
 
Bestilte supporterdrakt til mini, så han og faren kan matche :D
 
Kitchn har medlemstilbud på whiskyglass+whiskysteiner til 149,- så jeg tror det blir det hvis jeg kommer meg en tur til byen før farsdagen [emoji4]
 
Back
Topp