Farlig med klementiner??

Vel, dersom man skal droppe å spise alt som er farlig blir det ikke mye igjen.
Heter det ikke alt med måte?
 
Jeg dropper de kun fordi jeg ikke tåler dem:p
 
Det er så mye giftstoffer som kanskje eller kanskje ikke er farlige over alt nå at jeg gidder ikke tenke på det. Da blir jeg sprø til slutt. Spiser en klementin i uka uten frykt.
 
Liker ikke klementiner uansett :p Så kjøper det veldig sjelden inn :p
 
Er det ikke typisk at den ene tingen jeg faktisk syns er godt og har lyst på om dagen er potensielt farlig :p tror ikke jeg dropper klementiner.
 
Hmmmnei.
 
Har fructosemalabsorpsjon, så kan ikke spise ting med fruktsukker i. Eller iallefall spise begrenset av enkelte frukter.
 
Det som leter finner sier nå jeg... Er vel noe farlig i stort sett alt om man leter godt nok... Her spises det klementiner med begge hender :p
 
Hadde det vært en annen kilde enn buzzit så hadde jeg kanskje tatt det med i betraktning. :)
 
Var det ikke snakk om dette i fjor eller noe? Det var jo tull, syns jeg å huske.

Jeg bryr meg ikke. Alt er jo litt farlig, så her spises det klementiner uansett om det som står er sant eller ikke.

Og nei, buzzit er ikke en god nok kilde for meg. ;)
 
Skal jeg Ikke kunne spise det heller nå, uten å føle at jeg gjør no gærent? Kjære vene... nei, kan ikke drive å tenke på ALT. Leter man etter feil, så finner man det. Kan sikkert dø av å spise brødskive med brunost og:D
 
Spiser de med god samvittighet! Orker ikke å bekymre meg for alt! :p
 
Back
Topp