Fargene endret?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Er det bare jeg som ser merkelige farger på bv idag?
 
oh no :eek: helt forferdelig på pcen min.. sånn lyst og duse farger :eek: Liker IKKE :confused:


ja, her også. Sliter med å skille tråder jeg har lest og ikke lest. Føler for å myse når jeg leter etter uleste tråder :p men ellers er fargene fine :)
 
ja, her også. Sliter med å skille tråder jeg har lest og ikke lest. Føler for å myse når jeg leter etter uleste tråder :p men ellers er fargene fine :)
Samme jeg opplever ja :) ! Har ikke noe imot fargene, men er så lyst..?
 
Liker der ikke. Og enten er fargene like ellers så er antall innlegg og poeng vekke og oppe ved profilbildet
 
snålt sidene har ikke like fager fra i dag tidlig tll nå, selv liker jeg den som er nå;P(web)
 
Hahaha jeg merket ikke fargeendring før jeg så denne tråden! Nå plager det meg også ja.... :') Bittelitt for lyst til at det var behagelig
 
Liker der ikke. Og enten er fargene like ellers så er antall innlegg og poeng vekke og oppe ved profilbildet

Ikke borte. Det ER der dersom man markerer, men i samme frge som bakgrunnen så usynlig. DEt burde være en smal sak å rette rette opp i
 
Hovedfargen var grei nok. Men én del farger ikke ideelle.

Som at antall innlegg ikke synes

Som at i tråder med mange sider er det en nærmest dønn svart boks i linjen med sidetall, det er pil tilbake
Som topic som for lys til å lese lett.
Og litt annet småplukk

Det er greit med fargeskift. Men det trenger litt tuning
 
Dette var ikke bra. Alt for lys skrift på hvit bakgrunn. Satser på det endres snart...
 
Fargen er fin men altfor lys og det er umulig å skille hvilke tråder man har lest og ikke. Jeg er ikke fornøyd.
 
Back
Topp