Fantomspart

Jepp, har hatt av og på si småen blei født for 7,5 mnd si :p har økt i da sista ;)
Glede meg t skikkelige bevegelsa og spark i magen igjen <3
 
Aha... nå gikk det plutselig opp et lys hahahah :D. Det er selvfølgelig det jeg kjenner, når det føles ut som en baby sparker i magen :) Har tenkt at dette er jo helt snålt :p
 
He he, jeg har alltid hatt livlige tarmbevegelser så kjenner en del både nå og når jeg ikke har vært gravid :) Men merker godt forskjell på hva som er hva når babyen begynner å gi tegn fra seg
 
Noen flere som har fantomspark? Hehe det er så gale blir kjekt når det blir ekte spark

Oh yes!
Har ofte tenkt at det kan da ikke være muuulig! Men ja, fantomspark forklarer saken. Nå er det bare et 1/2 år siden forrige svangerskap hvor jeg rakk så smått å kjenne ordentlige spark, så får litt sånn dejavu' her.. Føles nesten ut som om jeg har vært gravid i ett år nå..... :eek: :p
Gleder meg virkelig til magen begynner å vokse ( merk; flesket jevner seg ut litt.. :p ) og de ordentlige bebis sparkene kjennes :D ❤️
 
Jepp, men hadde det før jeg ble gravid og... Til og med noen slags vibreringer eller hva jeg kan kalle det som sambo også kunne kjenne!! Absurd....!
 
Back
Topp