Falske Mandler operasjon

L

Lykkeliten2019

Guest
Hei,
er det flere små her inne som har vært gjennom det operasjonen og hvor gammelt var barnet?
Skrive gjerne deres erfaringer. Hvordan plager hadde ditt barn føre og forsvant disse etterpå?
Vi var hos ØNH legen forje mandag og har ikke fått innkallese til sykhuset enda. Hvor lang tid tok
det føre dere fikk brev med innkallese i posten?
 
Jeg har en gutt som fjernet mandler når han var 2,5år. Han var svært ofte syk med halsbetennelse og feber. Etter det har han knapt vert syk.
Om mandlene skal tas på sykehuset kan du nok forvente noen mnders ventetid.
Om barnet er over 3 år, vil det bli gjort på dagkirurgi. Altså at dere får reise hjem samme dag. Er barnet under 3 år, er det vanligst at barnet ligger på sykehuset sammen med en voksen 1 natt etter opr.

Lykke til
 
Jeg har en gutt som fjernet mandler når han var 2,5år. Han var svært ofte syk med halsbetennelse og feber. Etter det har han knapt vert syk.
Om mandlene skal tas på sykehuset kan du nok forvente noen mnders ventetid.
Om barnet er over 3 år, vil det bli gjort på dagkirurgi. Altså at dere får reise hjem samme dag. Er barnet under 3 år, er det vanligst at barnet ligger på sykehuset sammen med en voksen 1 natt etter opr.

Lykke til

Fikk time i august. Ringte å sa jeg ville bytte sykehus. så fikk time nå i Mars. Det er falske mandler som skal fjernes og ikke mandler. tror det er et midre inngrep. Så de kan reise hjem på dagen og holdes hjemme to dager etter om jeg forsto riktig!
 
Back
Topp