Facebook!

LM♥10+13♥

April 2013s tøffeste
VIP
Hvis du er der.. Har du kun venner du kunne stoppet og snakket med på gaten, eller har du og venner du kjente før, eller aldri har møtt? Hvor mange venner har du?
 
Jeg har venner jeg har kjent før :) en gang i blant går jeg gjennom vennelista og sletter folk :) nå skal det bare være venner der som jeg sier hei til på gata, ikke stopper opp med alle og har samtale altså, men smiler og sier hei iallefall :)
 
jeg har endel venner gjennom jobben og sånt, så er ikke alle som jeg hadde huska hven var på gata :p Og så har jeg jo dere her inne, der har jeg jo ikke møtt alle enlå :p Mwn mest tidligere bekjente, venner og familie :)

★☆★duppedingsen★☆★
 
Jeg har nok litt begge deler...
Henger litt igjen fra da Facebook var nytt, og en ble venner med alle en kjente til...
Kanskje renske litt en dag?
 
Vet hvem alle er og mange av de snakker jeg med om jeg møter dem :) er oppvokst på ett litt sted der alle kjenner alle :)
 
Legger aldri til vilt fremmede personer eller kjendiser for den saks skyld! Mest kollegaer, gamle/nye venner og klassekamerater.. men vet ikke om jeg hadde slått av en prat med alle :p
 
Jeg har folk jeg har jobbet, spilt håndball/fotball,gått på skole med, og venner. jeg har 332 venner.
 
Kun venner og bekjente, ca 300 :) sletta en del før jeg fikk barn, ikke alle jeg ville dele bilder av barna til :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Rydder opp titt og ofte jeg siden jeg legger ut så mange bilder av gullet. Har rundt 100 venner tror jeg. Akkurat nå har jeg 14 venneforespørsler som venter. Hovedsakelig fra menn jeg ikke aner hvem er. De godtar jeg ikke.
 
392 har jeg.. legger bare til folk jeg kjenner og er på hils med. er en del fra partiet da.
 
Har vel en god blanding. Er vel kun noen få jeg ikke har møtt. Ellers er det venner og folk jeg har gått på skole med eller jobbet med. Har vel rundt 300stk tror jeg
 
hvordan ser jeg hvor mange jeg har via apoen da?

★☆★duppedingsen★☆★
 
Har 350 stk no. Og de som ikke sier hei når eg møter de. Blir sletta. Mangen ligger meg til bare for de er nyskjerrig. Og spesielt når eg blei gravid. Så de blir sletta. Her tidligere la ei meg til som eg gikk i klasse med på barneskolen. Dagen etter møtte eg ho på senteret. Eg sa hei og smilte. Ho heiv seg rundt andre veien og svarte ikke. Sletta :)

Eg slår ikke av en prat med alle. Men si hei gjør eg :)
 
Tror jeg skal ta en ryddings i vennelista i sag :)
 
Back
Topp