Første time hos jordmor

Fra2til3

Gift med forumet
JuniJubel2021
Da er første timen satt til 20 juni og jeg gleder meg allerede:) Selv om det blir en ny jordmor, da hun jeg hadde sist er sykemeldt:)

Flere som har fått time hos jordmor enda?
 
Trodde jeg måtte vente til etter legebesøk rundt uke 12 [emoji28] hvordan får man jordmor time?
 
Dumt spørsmål sikkert, er time hos jordmor mener dere da helsestasjonen? Jeg er så mye i utlandet at fikk ikke «normal» oppfølging i Norge før 3 trimester så aner ikke helt hva dere mener nå [emoji23]
 
Dumt spørsmål sikkert, er time hos jordmor mener dere da helsestasjonen? Jeg er så mye i utlandet at fikk ikke «normal» oppfølging i Norge før 3 trimester så aner ikke helt hva dere mener nå [emoji23]

Noen har jordmor som jobber/har kontor på helsestasjon, andre har på sykehuset eller på samme sted som legen sin:)
Her jeg bor har jordmor-tilbudet flyttet fra sykehuset til helsestasjonen.
 
Do it! Godt å få kommet deg inn i systemet og få tatt den første samtalen:)

Tror vi bruker samme legekontor. Jeg fikk samme beskjed, da jeg ringte sykehuset fikk jeg beskjed om at de skulle kontakte meg snart...... men det var til gyn. Poliklinikk
 
Tror vi bruker samme legekontor. Jeg fikk samme beskjed, da jeg ringte sykehuset fikk jeg beskjed om at de skulle kontakte meg snart...... men det var til gyn. Poliklinikk

Det er mulig:) Jeg ringte rett til jordmor på helsestasjonen og fikk time satt opp time med en gang:) Så har jeg blitt henvist til TUL:)
 
Tusen takk!:D Du hadde rett i at de som er så heldig å vinne på topp 100 listen somregel blir raskt gravid. Ble det rett etter[emoji28][emoji106]
Herlig! Det er jo helt magisk.

Jeg ble gjort oppmerksom så på dette av noen andre for ca ett halvt års tid siden. Har prøvd å følge med litt etter det, og jammen ser det ikke ut til å stemme.
Veldig merkelig, samtidig veldig gøy :D
 
Tror jeg venter til jeg nærmer meg 12 uker før jeg kontakte jordmor denne gang om det ikke skulle dukke opp noe spm :)
 
Jeg skal til første time hos jordmor 27.06, da er jeg bare 6+2 uker. Er første graviditeten så er veldig spent og vil på en måte bare komme i gang, å få litt info om hva som skjer videre. De sa at de gjerne ville ha oss inn mellom uke 6 og 12.
 
Back
Topp