Første mens etter MA

MrsWinchester

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Hvordan var den hos deg?

4,5 uker siden cytotec, og Jeg våknet i en blodpøl idagtidlig, koagler og hele pakka [emoji20] men det var omtrent det! Tok på meg et bind men der har kun kommet et par dråper for hele dagen, og så ser jeg litt når jeg tørker meg etter dobesøk. Regner Med det må være mensen? Er det normalt at det utarter seg sånn?
 
Ikkje komt så langt enda, berre 11 dagar sidan Cytotec-kur her..så går å ventar på at denne seigliva små-dryppinga skal gi seg :inpain: Men av andre (Googling og gyn.spl) har eg forstått at første mens kan oppføre seg litt annerledes enn vanlig. Slimhinnene er vel litt på tur, og hormon-coctail'n er vel heller ikkje heilt i lodd. Koaglar er iallefall vanlig, verkar det som.

Kjekt å komme inn i ny syklus då ;)
 
Okey, kan kanskje Google litt ja, det var lurt.

Tror jeg spottet i nærmere 3 uker. Skikkelig kjedelig. Håper det gir seg snart hos deg
 
Jeg hadde også en veldig kraftig mens etter SA. Med mye koagler. Jeg er av den oppfatning at det er derfor gynekologene ofte ber man vente en måned med å prøve etter at man har mista.
Det gjorde ikke jeg etter min MA, ble gravid med en gang, og mista igjen (sa). Det var da jeg fikk en skikkelig kraftig mens etterpå, selv om jeg også fikk cytotec pga. rester etter SA.
 
Huff så trist at du mista igjen [emoji20] håper den sitter neste gang[emoji259]

Jeg syns det merkeligste med meg var at den var som det kom en liter blod på en gang, så var det helt stopp[emoji848]
 
Håper kroppen får ryddet opp ordentlig nå og at spiren sitter igjen snart. Sender en stor klem. :Heartred
 
Jeg opplevde også en MA i mars og etter mislykket cytocet kur hjemme ble det utskraping en uke etter.
Jeg blødde i ca 4-5 dager før det stoppet opp helt. Jeg dro på et foreldremøte en uke etter og menst jeg satt der kjente jeg at det begynte å "presse"/ noe ville ut
Jeg kom meg raskt på do og der "fosset" det ut blod og koagler. Dro hjem men det hadde stoppet helt opp igjen. Noen mener det er sårskorpen som kommer ut?
Ikke vet jeg. Mensen kom tilbake 7uker etter dette
 
Jeg opplevde at kroppen startet å abortere av seg selv to uker etter cytotek. For det var mye rester. Kroppen fikk det ikke ut selv da, så det fortsatte å blø og fikk utskraping. Men kanskje det er det som har skjedd med deg? At nå skjønte kroppen dette og startet å abortere rester eller noe sånt?
 
Ja troe det var noen rester, for 1,5 uke etter det igjen så kom mensen. Håper kroppen er i rute igjen nå [emoji846]
 
Ja troe det var noen rester, for 1,5 uke etter det igjen så kom mensen. Håper kroppen er i rute igjen nå [emoji846]

Opplevde akkurat det samme her, blodpøl i to dagar, så ingenting. Trudde det var mensen, men idag (8 dagar etter blodpøl-partyet)dukka det oppatt noko som likna mistenkelig på mens :facepalm:

Når du rekna på ny syklus, gjekk du ut ifrå siste blødning?
 
Back
Topp