Første mamma-plagg i hus

nitalita

Gift med forumet
Idag har jeg kjøpt mitt første mamma-plagg, endte med mamma-snekkerbukse fra H/M til 350 kr[:D]
Trengte ikke noen mammaklær sist så jeg stod på "bar bakke"

Den har jeg også kjøpt..[;)] pluss en annen mamma bukse fra H&M som jeg liker veldig godt!! den var litt dyrere, men den bruker jeg masse. ellers har jeg fortsatt noen av de gamle buksene mine som passer, men de fleste er ganske ubehagelige nå.

har ikke noe mamma klær enda jeg, får på meg noen av buksene mine enda. har vært å prøvd litt.. men er lang og tynn, utenom magen da selvfølgelig, så det er vanskelig å finne klær som passer.

.

Fikk låne en hel pose med mammaklær av en venninne i dag! Snille venninna mi[:)]
Ellers har jeg kjøpt 3 topper selv + at bhene mine må skiftes ut. Har gått fra 80B til 85D! Herrejemini! Ellers funker et par av jeansene mine (kun de fra Vero Moda med stretch. HAr litt sånn jukseløsning med hårstrikk mellom knappen og knappehullet da. Fåre ikke igjen knappen helt lengre. Mye vide topper på moten nå, så der er vi jo heldig. Har en del vanlige topper som jeg kan bruke lenge ennå.

Hallo.... måtte legge vekk olabuksa mi i uke 8. Trodde ikke mine egne øyne. Kan bruke mye av de andre klærne mine enda. men må ut å kjøpe truser. Hold in er ikke særlig kult når man er gravid[:D]

ORIGINAL: Toyah

Hallo.... måtte legge vekk olabuksa mi i uke 8. Trodde ikke mine egne øyne. Kan bruke mye av de andre klærne mine enda. men må ut å kjøpe truser. Hold in er ikke særlig kult når man er gravid[:D]

Måtte også droppe de "fine" jeansene mine veldig tidlig. Orket ikke noe som strammet over magen. Nei hold in er neppe tingen nå. Her gjelder det å "holde ut" [;)]

Å huff og huff.... Jeg har kapitulert å innsett at magen må vokse. Bare jeg ikke legger å meg[:D]

Det er ikke så lett å godta det, når man var så innstilt på at nå skulle jeg slankes og være "sylfide" innen bryllupet mitt. Så blir jeg bare mer og mer "bælfeit"[:@]

Det var litt sutring, nå er vi blide igjen[:D]

Ja, jeg har nå brukt mammaklær siden uke 10. Krever sin plass den magen![:)]
Får ikke på meg noen av mine "gamle" jeans[8|]

Når er det du skal gifte deg? Var også inne i den heftige "nikskarbohydrater-kuren" og hadde gått ned fra str 42 til 38 da jeg ble gravid. *Vinke farvel til sylfidebryllup her også* hehe. Meeen det er nå ikke så farlig når man ser hva man har i vente. Gullungen min vokser, og det er heeeelt i orden[:D] Synes det er litt sjarm med kul på magen i brudekjole. Særlig i katolske Spania hehehe. Jeg slipper  å holde magen inne i hvert fall.

Sutring er helt OK, Toyah. Synes ikke du er ille i det hele tatt.

Skulle ha giftet oss i februar vi, men vi har utsatt det ett par år. Nå kommer jo babyen i desember( som ikke var planlagt, men likevel ønsket). Jeg har 4 store eksamner til våren. Skal slankeopereres i mai. skulle vært operert nå 1 august. Men er jo gravid[:D]

Så da har vi ikke satt noen ny dato og jeg er litt forfengelig, nå som jeg har en annen mulighet, vil jeg ikke ha brudekjole i strl 54. M[:D]en strl 44-46 det er greit[:D]

Og det er ikke magen som plager meg. Men jeg føler jeg går glipp av noe siden folk tror jeg bare har lagt på meg[:D]

lykke til med ditt bryllup, blir nok en flott dag

Oioioi! Det blir heftig med eksamen til våren! Men du klarer det nok du. Hva er det du studerer, forresten?
Høres skummelt ut med den operasjonen, men jeg er ne pyse da. Er det magesekken de strammer inn  eller?

Jeg går yrkesfaglærer, begynner på 3 året til uka.Min første og største eksamen har jeg allerede 19 januar. Den blir nok heavy. Men værst er det vel at jeg må reise fra den lille og helt til alta. Går på skolen der.

Når det gjelder operasjon, stifter de igjen magesekken. så den ikke tar i mot mer enn små mengder mat. De tar også vekk en del av tarmen slik at oppsugningen blir dårligre. Kroppen blir satt på hungersnød ett års tid slik at man må tære på resservene. sakte men sikkert vil magesekken utvide seg igjen, men den blir aldri så stor som den var. Er ikke så stor operasjon lengre. Gleder meg veldig til å få den overstått jeg da. Har stått på venteliste i 5 år

jeg har skapet fullt av mammatøy.....lenge siden jeg såg sprekkferdig ut i det vanlige tøyet mitt[;)] Et TIPS: til alle i Oslo og omegn.........På Jar (bærum) ligger det en butikk(magen) som selger brukt mammatøy. Her finner man noe annet enn bare HM og til greie priser....er jo for det meste fint brukt siden de fleste bruker tøyet bare noen mnd[;)] får ofte inn nytt, og man kan gjøre skikkelige kupp der!!!!!!

ORIGINAL: Toyah

Jeg går yrkesfaglærer, begynner på 3 året til uka.Min første og største eksamen har jeg allerede 19 januar. Den blir nok heavy. Men værst er det vel at jeg må reise fra den lille og helt til alta. Går på skolen der.

Når det gjelder operasjon, stifter de igjen magesekken. så den ikke tar i mot mer enn små mengder mat. De tar også vekk en del av tarmen slik at oppsugningen blir dårligre. Kroppen blir satt på hungersnød ett års tid slik at man må tære på resservene. sakte men sikkert vil magesekken utvide seg igjen, men den blir aldri så stor som den var. Er ikke så stor operasjon lengre. Gleder meg veldig til å få den overstått jeg da. Har stått på venteliste i 5 år

Ja, det kan nok bli tøft. Håper det går bra!

Spennende med den operajsonen. Du har jammen meg et par prosjekter på gang en stund fremover nå! [:)] Snakker om effektiv dame! Blir imponert, jeg. Vi får støtte deg som best vi kan her da.

ORIGINAL: Flode;-)

jeg har skapet fullt av mammatøy.....lenge siden jeg såg sprekkferdig ut i det vanlige tøyet mitt[;)] Et TIPS: til alle i Oslo og omegn.........På Jar (bærum) ligger det en butikk(magen) som selger brukt mammatøy. Her finner man noe annet enn bare HM og til greie priser....er jo for det meste fint brukt siden de fleste bruker tøyet bare noen mnd[;)] får ofte inn nytt, og man kan gjøre skikkelige kupp der!!!!!!

Så bra! Notert!

ORIGINAL: Lillejenta88

Heldige dere!

Jeg har ikke kommet oppi et eneste av mine vanlige plagg siden uke 17..
Så, her er klesskapet fullt av mammaklær allerede!

samme her , alle vanlige klær er borte, føler meg veldig gravid da[:D]

Back
Topp