Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Toyah
Hallo.... måtte legge vekk olabuksa mi i uke 8. Trodde ikke mine egne øyne. Kan bruke mye av de andre klærne mine enda. men må ut å kjøpe truser. Hold in er ikke særlig kult når man er gravid[:D]
ORIGINAL: Toyah
Jeg går yrkesfaglærer, begynner på 3 året til uka.Min første og største eksamen har jeg allerede 19 januar. Den blir nok heavy. Men værst er det vel at jeg må reise fra den lille og helt til alta. Går på skolen der.
Når det gjelder operasjon, stifter de igjen magesekken. så den ikke tar i mot mer enn små mengder mat. De tar også vekk en del av tarmen slik at oppsugningen blir dårligre. Kroppen blir satt på hungersnød ett års tid slik at man må tære på resservene. sakte men sikkert vil magesekken utvide seg igjen, men den blir aldri så stor som den var. Er ikke så stor operasjon lengre. Gleder meg veldig til å få den overstått jeg da. Har stått på venteliste i 5 år
ORIGINAL: Flode;-)
jeg har skapet fullt av mammatøy.....lenge siden jeg såg sprekkferdig ut i det vanlige tøyet mitt[;)] Et TIPS: til alle i Oslo og omegn.........På Jar (bærum) ligger det en butikk(magen) som selger brukt mammatøy. Her finner man noe annet enn bare HM og til greie priser....er jo for det meste fint brukt siden de fleste bruker tøyet bare noen mnd[;)] får ofte inn nytt, og man kan gjøre skikkelige kupp der!!!!!!
ORIGINAL: Lillejenta88
Heldige dere!
Jeg har ikke kommet oppi et eneste av mine vanlige plagg siden uke 17..
Så, her er klesskapet fullt av mammaklær allerede!