Første kontroll på sykehus?

ipoki

Glad i forumet
Når hadde du første kontroll på sykehuset?

Siden mine toeggede er resultat av IVF, så fikk vi tidlig se at det var to og derfor gikk henvisningen til sykehuset allerede i uke 8. Har fått første innkalling til time på kvinneklinikken allerede når jeg er 11+3.

Hadde fått beskjed om at sykehuset ville følge meg opp og lest at de har endel av kontrollene. Forventet ikke å bli kalt inn så tidlig.
 
Jeg var ca samtidig som deg :) etter ultralyden i uke 11 så ble det ingen nye før oul. Etter dette igjrn i uke 23, så etter 4 uker igjen. Og videre tror jeg at jeg skal hver 3./2. Uke
 
Jeg var ca samtidig som deg :) etter ultralyden i uke 11 så ble det ingen nye før oul. Etter dette igjrn i uke 23, så etter 4 uker igjen. Og videre tror jeg at jeg skal hver 3./2. Uke
Så du ble kalt inn til UL uke 11 på sykehuset?
 
Jeg var på ul i uke 13 på kk. Og så skal jeg på oul. Etterpå skal jeg gå til gynekolog som ligger nærmere enn sykehuset. Utover det vet jeg ikke når jeg skal på kontroller på kk. Er spent på hvordan det blir framover.
 
Jeg fant det ut 13+0 på privat klinikk (19. Desember) og hadde fått innkalling til Ordinær Ultralyd i slutten av januar.
Så ble jeg lagt inn på sykehuset med influensa og lungebetennelse 20. Desember :p .. men jeg ringte selv til sykehuset helt i begynnelsen av januar og fortalte at jeg var gravid med tvillinger og fikk time da uke 17.

Hun fortalte meg at det var vanlig med første kontroll ca uke 12 :)
 
Jeg fant det ut 13+0 på privat klinikk (19. Desember) og hadde fått innkalling til Ordinær Ultralyd i slutten av januar.
Så ble jeg lagt inn på sykehuset med influensa og lungebetennelse 20. Desember [emoji14] .. men jeg ringte selv til sykehuset helt i begynnelsen av januar og fortalte at jeg var gravid med tvillinger og fikk time da uke 17.

Hun fortalte meg at det var vanlig med første kontroll ca uke 12 :)

Jeg var på ul i uke 13 på kk. Og så skal jeg på oul. Etterpå skal jeg gå til gynekolog som ligger nærmere enn sykehuset. Utover det vet jeg ikke når jeg skal på kontroller på kk. Er spent på hvordan det blir framover.
Takk for svar. Ringte de i dag og spurte hva timen var til, og det var TUL. Ellers hadde jeg bestilt en privat en, så jeg kan se de har det bra før det offentliggjøres.
 
Hadde TUL og OUL på sykehuset. Og så tok de over alle kontroller fra uke 23. Annenhver uke frem til 30. Så hver uke.
 
Jeg hadde oppfølging hos gyn frem til ordinær ultralyd i uke 20, og etter det var oppfølgingen på sykehuset. Annenhver avtale hos jordmor og annenhver hos lege der.
 
Var på kontroll etter IVF i uke 7. Men ikke noe time på sykehuset igjen etter dette før OUL i uke 18+5.
 
Back
Topp