Første gangen..

14. Jeg har aldri angret men jeg kunne sikkert ha ventet litt.
 
Var 15 år og det var sammen med kjæresten min på den tiden, som var like gammel som meg.
Vi hadde vært sammen ganske lenge før vi hadde sex, og var sammen i en del år etterpå også.

Opplevde det som veldig trygt og har aldri angret på det.
Vi hadde snakket mye om det på forhånd, så kan vel si det var planlagt og vi var begge helt edru [emoji1362]
 
Var 15 år. Var klar da ja. Var på mine betingelser. Var en skuffelse da [emoji14]
 
16 år, var klar og ikke noe anger etterpå. Og det var med han jeg fortsatt er sammen med i dag. :)
 
Jeg var 18, vi hadde flørta en stund og fikk oss en knute i russelua begge to. Det var ingen fantastisk opplevelse, men ikke noe jeg angrer på.
 
Jeg var 17, stormforelska og ganske klar ja. Hadde vært sammen ei lita stund, angra ikke på det etterpå nei.. Snart 10 år etter er vi fremdeles ett par, med hus, stasjonsvogn, fast jobb og barn.
 
Jeg var 15 år første gang, jeg angrer ikke og vi er fortsatt sammen den dag i dag :)
 
Jeg var over 20, og det var akkurat like fint som jeg hadde sett for meg. Veldig glad jeg ventet og ikke bare fikk det gjort med en eller annen som noen i klassen min gjorde... Og angra etterpå.
 
Jeg var 15, han var to dager eldre enn meg. Jeg var ikke klar, men det føltes viktig der og da. Hørte liksom litt med til skoleball. Angrer ikke, for jeg synes det er dumt å angre på ting man ikke får gjort noe med. Men jeg kunne godt ha valgt en bedre fyr, et bedre sted og en bedre anledning for min første gang, det er klart.
 
17. Måtte prøve i flere dager før vi fikk det til [emoji23][emoji85] var sååå vondt!! Heldigvis var den daværende kjæresten veldig tålmodig og snill, så det hjalp veldig på frykten og smertene [emoji4]
Angrer ikke. Vi var forelsket og hadde vært sammen i over et år først, så det var riktig.
 
16. Jeg valgte det, veldig bevisst. Jeg angret ikke etterpå.
 
Jeg var 17 og det var med mannen jeg nå er gift med og har barn sammen med :)
 
Var 16 år, med mannen jeg i dag har barn med og er gift med. Angrer selvsagt ikke :)
 
Jeg var 16, og han var 17. Var ikke offesielt sammen da, men veldig forelsket[emoji173]️ er sammen enda, snart 8 år senere[emoji4] ventet nå vårt andre barn sammen[emoji173]️ angrer overhode ikke på det[emoji4]
 
Jeg var nesten 18 og sist ute blant mine venninner. Kom i en situasjon på en fest der jeg følte meg veldig presset og ikke turde å si nei. Jeg angrer! :/
 
17, nesten 18. Han var 21 og vi hadde vært sammen i 2-3 mnd. Angrer ikke og det var helt greit og føltes trygt. Var sammen i et år til etter det.
 
Var 12 år[emoji50] angrer ikke noe spessielt på det, betyr veldig lite den dag i dag. Eneste som plager meg med det er at når jeg får barn selv en dag liker jeg ikke tanken på at de skal starte så tidlig[emoji50]
 
Back
Topp