Første gangen..

M

My heart

Guest
hvor gammel var du første gangen du hadde sex/ samleie? Var du klar for det? Angret du?
 
Jeg var 17 år første gangen. Jeg synes det var vondt, og ble uvel etterpå. Følte meg ikke klar for det. Men følte meg presset, da vi hadde vært sammen en stund og han var en del eldre enn meg.
 
14 år, med den ett år eldre ungdomskjæresten som jeg var sammen med i flere år. Følte meg klar da, men når jeg ser tilbake på det nå var jeg jo forferdelig ung. Har imidlertid aldri angret, det var en grei opplevelse.
 
Var 14. Ikke vondt, og angret ikke i etterkant. Jeg var nok den som var mest ivrig.

Jeg var sent ute i forhold til venninnene mine husker jeg.
 
17 år, han fire år eldre, og vi hadde vært sammen i nesten to år. (Første året var avstandsforhold og kun tafsing i bilen da vi møttes) Angret ikke, men husker ikke så mye av det heller. Følte meg kanskje litt presset, men ikke slik at det var vondt eller ubehagelig. Jeg var nok bare veldig usikker og lot derfor han ta styringen. Han hadde veldig lyst. Jeg hadde ikke brydd meg om sex før og aldri følt behov for det så var veldig nytt for meg. Litt rart. Hadde vel aldri skjedd om ikke han pushet på, hehe. Han tok det veldig sakte, da, og ga meg hele tiden en sjans til å si stopp.
Vi er fortsatt sammen.
 
1 mnd før jeg ble 16 år. Angret ikke, men ikke noe opplevelse jeg husker veldig godt. Var med han jeg var kjæreste med den gang...
 
Når jeg var 15 en gang. Med min første ordentlig kjæreste og ja følte meg vel klar. Var sinnsykt vondt og han tok det kjempe rolig. Blødde en del etterpå. Det viste seg etterhvert at han var en dust, men angrer ikke sådan:)
 
Var 18 år,og kan ikke huske at jeg synes at det var vondt , bare litt rart på en måteo_O Var med en eldre gutt som jeg var litt betatt av og så skjedde det bare hjemme hos han på en mandags ettermiddag :p
 
Jeg var 17. Husker ikke så mye av det for å være ærlig.
 
19 tror jeg. Klar som et egg, men det ble en begredelig opplevelse. Men det var fordi han var utrolig klønete og utrolig dårlig på det. Jomfru han og, men det bedret seg igrunn ikke så veldig utrover forholdet :p
 
Var 18 år, hadde sex bare fordi han skulle få en knute i sin russelue[emoji23]Angrer ikke, for han var kjæresten min flere år etter det [emoji4]
 
15 år og med min første kjæreste, følte meg klar. Etterpå sa han at han elsket meg for første gang så ser tilbake på det som en fin opplevelse:)
 
14 :/ Jeg trodde jeg var klar som et egg, men var nok ikke det... Angrer ikke, da dette satte et stort preg på hvem jeg er idag, men klart jeg burde ventet litt :/
 
15 år, det var første gang for oss begge (han var og 15). Angrer virkelig ikke, det var en veldig bra opplevelse og vi var sammen en stund før vi gjorde det, og tre år etter det [emoji4]
 
14 eller 15.
Angrer ikke. Er faktisk glad det var han som ble min første [emoji4]
Han var like gammel som meg, og vi var sammen lenge både før og etter første gang vi hadde sex.

Var vel blant de som var først ute i vennegjengen, tror jeg. Vi snakket ikke så mye om hvem som hadde sex egentlig.
 
Hmm, var 17 tror jeg. Med en som var ett år yngre. Men vi klarte det nok ikke helt, og det var veldig klønete [emoji13] For jeg fant fort ut at jeg fortsatt var jomfru når jeg møtte den andre jeg ble sammen med... Det var ikke en like god opplevelse. Men gjort er gjort.

Min nåværende samboer gjennom snart 17 år er min 3, så jeg har ikke akkurat ligget rundt heller [emoji23]
 
1 mnd før jeg fylte 16, var vondt å fælt. Å opplevelses ikke som noe jeg egentlig hadde gitt samtykke til. Jeg var full, plutselig var han der. Så var det gjort.. huska egentlig så mye av det før flere uker etter.
 
16. Var okey der og da men han dumpa meg etterpå.
 
15 med daværende eldre kjæreste. Angrer ikke, men kan ikke akkurat si det var slik jeg hadde sett det for meg :p
 
Back
Topp