Første gang.

Kjenner jeg gleder meg noe sykt til tul i uke 12<3
jeg skulle gjerne ha dratt litt tidligere, men tar meg ikke råd til det nå.
Jeg er jo redd for å miste, er kanskje det man blir mest sliten av:p
Men ellers så går alt på skinner, ingen store symptomer (noe som skremmer meg litt) og det å være på jobb er fortsatt lekende lett:smug:
 
Kjenner jeg gleder meg noe sykt til tul i uke 12<3
jeg skulle gjerne ha dratt litt tidligere, men tar meg ikke råd til det nå.
Jeg er jo redd for å miste, er kanskje det man blir mest sliten av:p
Men ellers så går alt på skinner, ingen store symptomer (noe som skremmer meg litt) og det å være på jobb er fortsatt lekende lett:smug:
Det gleder jeg meg til også! Tror ikke jeg klarer å glede meg skikkelig før uke 12:) blir vel da vi sier det til foreldre også tenker jeg. Frykten for å miste sitter så lett hos meg,bare venter nesten at blødningene skal begynne sånn som sist. Nyt dagene❤️
 
Det gleder jeg meg til også! Tror ikke jeg klarer å glede meg skikkelig før uke 12:) blir vel da vi sier det til foreldre også tenker jeg. Frykten for å miste sitter så lett hos meg,bare venter nesten at blødningene skal begynne sånn som sist. Nyt dagene❤️
Vi å skal fortelle det til foreldrene våre da, er veldig redd for å miste å klarer nok heller ikke å glede meg før uke 12 etter ul.
Jeg hadde noe brunlig utflod idag å er rett og slett livredd:sorry:
Men har selvfølgelig håp enda da det ikke er noe smerter:shy:
 
Vi å skal fortelle det til foreldrene våre da, er veldig redd for å miste å klarer nok heller ikke å glede meg før uke 12 etter ul.
Jeg hadde noe brunlig utflod idag å er rett og slett livredd:sorry:
Men har selvfølgelig håp enda da det ikke er noe smerter:shy:
Det trenger ikke være noe farlig da:) når jeg mistet kom det ferskt blod med en gang. Kan være en liten festeblødning kanskje?
 
Ja det er litt sent.. Uansett,er nok ikke noe farlig men skjønner at man blir urolig :(
Nei, men tar nok en telefon til lege iløpet av dagen, håper å kanskje få henvisning til tidlig ultralyd bare for å se om det er noe hjerte som slår.
Jeg vil heller vite om det er noe galt en å gå å tro at det kan være ufarlig :happy:
 
Nei, men tar nok en telefon til lege iløpet av dagen, håper å kanskje få henvisning til tidlig ultralyd bare for å se om det er noe hjerte som slår.
Jeg vil heller vite om det er noe galt en å gå å tro at det kan være ufarlig :happy:
Absolutt! Krysser fingrene for deg❤️
 
Etter en hel dag med spenninger i magen å masse bekymringer så har alt roet seg:shy:
Tatt til vett å har god tro på spiren selv med litt rosa i truseinnlegget.
Spenningen i magen er også endelig borte, ligger super trøtt på sofan med dyna og hunden like ved:Heartred

Håper alle får en fin kveld:Heartbigred
 
Tenker masse på deg i dag, håper du fikk gode nyheter på ul <3
Nei fikk desverre ikke det, eller...
Var ingen hjertebank, enten så var fosteret dødt eller jeg var to uker mindre på vei en det jeg har tenkt.
Tror ikke særlig på at jeg har hatt eggløsning to uker etter det jeg har regnet ut.
Men har fått ny gratis time om to uker:shy:
 
Føler meg oppgitt idag.
Mye følelser som går rundt, vil så gjerne få bekreftet at det er slutt sånn at prosessen med utrensking kan starte å vi kan starte på nytt.
Men orker heller ikke noen nye tester å slikt, vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre:sorry:
Veldig glad på vegne av dere som har vært å sett på deres fine å friske spirer å unner dere alt godt:happy:❤️
 
Tenker kanskje mest på idag at jeg ikke lenger etter jeg får svar skal ta en like stor del i denne termin gruppen som før, jeg har jo blitt kjent med dere flotte damer å skulle ønske jeg kunne ha gått helt til slutt sammen med dere:Heartred
Men jeg kommer nok til å følge med etterpå også for å høre hvordan det går med alle sammen å de fine spirene deres:Heartbigred
 
Utrolig trist om du må forlate oss, får helt vondt av å tenke på det :( Du har vært herlig å bli "kjent" med.
Håper fortsatt det er uskyldig det du har opplevd og at du kommer til å fortsette å være hos oss. :Heartred
Må være så tungt og kjedelig å gå å vente sånn, to uker er lenge å leve i uvissheten.
 
Utrolig trist om du må forlate oss, får helt vondt av å tenke på det :( Du har vært herlig å bli "kjent" med.
Håper fortsatt det er uskyldig det du har opplevd og at du kommer til å fortsette å være hos oss. :Heartred
Må være så tungt og kjedelig å gå å vente sånn, to uker er lenge å leve i uvissheten.
Tusen takk Charmiiss:Heartred
Ja er ikke så lett å tenke på nå, er på jobb men kjenner jeg kanskje skulle ha hold meg hjemme med tankene mine.
Men vi håper fortsatt selv om det ser mørkt ut:sorry:
Jeg er glad jeg har fått bli bedre kjent med dere uansett :Heartbigred
 
Føler meg oppgitt idag.
Mye følelser som går rundt, vil så gjerne få bekreftet at det er slutt sånn at prosessen med utrensking kan starte å vi kan starte på nytt.
Men orker heller ikke noen nye tester å slikt, vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre:sorry:
Veldig glad på vegne av dere som har vært å sett på deres fine å friske spirer å unner dere alt godt:happy:❤️

Får så vondt av deg. Jeg opplevde dette selv i mai. Hadde brun utflod og fikk se hjerte slå på UL. Følte fremdeles stor uro fordi blødningen fortsatte og tok blodprøver som ikke var helt som de skulle. UL viste da at fosteret hadde dødd. Alt i alt så var dette noen fryktelig slitsomme uker og selv om jeg var knust for at vi mistet, så var det godt å vite og kunne komme seg videre.

Kanskje du kunne fått fremskyndt med noen dager? Alt betyr noe i den grusomme ventefasen.

Ellers må du vite at vi tenker på deg og krysser fingrene for at dette løser seg. Mister du nå, så er også sjansen stor for at du blir gravid fort igjen. Klem❤️
 
Får så vondt av deg. Jeg opplevde dette selv i mai. Hadde brun utflod og fikk se hjerte slå på UL. Følte fremdeles stor uro fordi blødningen fortsatte og tok blodprøver som ikke var helt som de skulle. UL viste da at fosteret hadde dødd. Alt i alt så var dette noen fryktelig slitsomme uker og selv om jeg var knust for at vi mistet, så var det godt å vite og kunne komme seg videre.

Kanskje du kunne fått fremskyndt med noen dager? Alt betyr noe i den grusomme ventefasen.

Ellers må du vite at vi tenker på deg og krysser fingrene for at dette løser seg. Mister du nå, så er også sjansen stor for at du blir gravid fort igjen. Klem❤️
Tusen takk❤️
Tror jeg skal klare å vente, har jo fått litt mer spørsmål ifra de på jobb da de vet om situasjonen å blir jo så man tenker litt ekstra på det da.
Men det er som du sier en god sjangse for å bli gravid igjen etter dette så må bare prøve å få tankene på noe annet så lenge :shy:
Hvor lang tid brukte du på å bli gravid igjen?
 
Tusen takk❤️
Tror jeg skal klare å vente, har jo fått litt mer spørsmål ifra de på jobb da de vet om situasjonen å blir jo så man tenker litt ekstra på det da.
Men det er som du sier en god sjangse for å bli gravid igjen etter dette så må bare prøve å få tankene på noe annet så lenge :shy:
Hvor lang tid brukte du på å bli gravid igjen?

Ja det hjelper at noen vet, for da er det lettere å være "seg selv" med alle følelsene som følger med. Jeg hadde for eksempel en god venninne sammen med meg den dagen jeg tok aborten hjemme. Vi kjøpte masse digg og hadde egentlig en grei dag sett bort fra det vonde. Kan ennå ikke helt forstå hvordan det gikk an, men det gjelder å være sammen med folk som bygger deg opp:)

Jeg fikk positiv test på dagen 4 uker etter jeg tok abort, men mistet med en gang. Så hadde jeg en normal syklus før jeg ble gravid denne perioden. Det føltes jo litt lenge når vi prøvde, men det har jo egentlig gått ganske fort. Ca 2 mnd hvis en regner fra første dag i siste menstruasjon.

Du er god om du klarer å vente, men svaret du får da er iallfall veldig sikkert, så trenger du ikke tenke på det. Får håpe tiden går fort ❤️
 
Back
Topp