Første gang.

Mummitrollspiren

Elsker forumet
Liker tanken på dette med dagbok så her er min.

Vi tenkte at August var en fin mnd å starte prøvingen, men jeg sluttet tidligere med pillene fordi vi tenkte det ville ta litt tid for kroppen å få ut pille restene:rolleyes:
Tok noen tester den første uken av ferien altså uke 29, de var negative.
Satt hjemme senere den uka å det falt over meg at jeg bare måtte bruke den siste testen jeg hadde liggende:woot:
Den var positiv å jeg å samboer måtte kjøre til apoteket for å kjøpe digital test.
Nå er jeg 5+3 på vei å håper på at lille spire holder seg godt fast til den er ferdig utvokst <3
 
Last edited:
Hadde en del symptomer en dag etter positiv test, men lite med det nå.
Fortsatt varm, sover vanligvis med vinterdyne.
Har måtte byttet med bare dynetrekket:wacky:
Håper bare jeg er en av de som har lite med symptomer.
 
Er spent på å begynne på jobb igjen i august, jobber i barnehage å det kommer en tid nå som kan bli ganske heftig.
Jobber med store barn, men skal jobbe mye "alene" med en gruppe på ni.
Vil jo helt ikke nevne graviditeten så tidlig, men om det blir for mye så må jeg.
 
Liker tanken på dette med dagbok så her er min.

Vi tenkte at August var en fin mnd å starte prøvingen, men jeg sluttet tidligere med pillene fordi vi tenkte det ville ta litt tid for kroppen å få ut pille restene:rolleyes:
Tok noen tester den første uken av ferien altså uke 29, de var negative.
Satt hjemme senere den uka å det falt over meg at jeg bare måtte bruke den siste teste. Jeg hadde liggende:woot:
Den var positiv å jeg å samboer måtte kjøre til apoteket for å kjøpe digital test.
Nå er jeg 5+3 på vei å håper på at lille spire holder seg godt fast til den er ferdig utvokst <3


Som å lese om meg selv, så vittig! :p Jeg ville også slutte på pillene litt før vi skulle begynne å prøve, trodde aldri i livet det skulle slå til så fort. Samboer var egentlig litt skeptisk, men han gikk med på det. Ser ut som han vant:p
 
Bestilte tidlig ul i går å fikk time 14.sept kl 0900.
Gleder meg masse å håper lille spire holder seg fast:dummy::dummy1:
da skal jeg være i uke 12 å gleder meg til å kan fortelle det til de fleste å vise bilde av lille<3
 
Da skal vi på UL på samme dag;) Blir veldig gøy - klarer nesten ikke å vente.
 
Setter veldig pris på hvor mye samboern gjør for meg om dagene.
Jeg har lite med symptomer å føler meg helt fin i formen, men likevel så gjør han så mye for å lette på ting for meg :Heartpink
 
Jeg ligger bare 2 dager foran deg og skal på ul samme dato som deg! For en tilfeldighet :D
 
Testene mine har ankommet, disse bestilte jeg fordi jeg ikke trodde jeg var gravid å skulle ha til senere.
Nå skal de brukes opp litt etter litt bare for morro skyld:pimage.jpeg
 
image.jpeg Måtte selvfølgelig kjøre en test, er fortsatt to sterke streker:happy:
Tror det går veldig bra med lille:Heartpink:Heartblue
Ikke tatt på morgen urin som dere sikkert forstår, skal ta en ny test om en uke tenker jeg på morgen urin.
Egentlig veldig betryggende.
 
Last edited:
Kjenner ofte på frykten for at lille spire skal slutte å vokse uten at jeg vet det, gleder meg til første kontroll og til tul, har fortsatt håpet der:D
 
Føler meg også så nedfor idag, ikke pga av tankene rundt graviditeten.
Bare føler meg litt ned idag, sikkert hormonene:sorry:

Helt sikkert hormonene. Det kommer nok bedre tider, men ikke noe galt i å grine litt ved behov heller ;) Klem!
 
Back
Topp