Første gang på overnatting

Roterommet

Glad i forumet
Novembergull 2017
Hvor gamle var barna deres første gang de overnattet borte fra hjemmet? Hvordan gikk det?
 
Sammen med oss: noen måneder, husker ikke nøyaktig.
Uten oss: 2,5 år. Dette var hos farmora, gikk strålende [emoji846]
Lillesøster er 7mnd og har ikke overnattet en annen plass enn hjemme enda (med eller uten oss)
 
Sov hos besteforeldrene når han var 7 mnd. Gikk kjempebra. Var trygg på dem og sov akkurat som hjemme :)
Hvordan forberedte dere på forhånd? Mye på besøk? Hadde sovet lur i sengen tidligere? Vi skal 1 natt bort når hun er nesten 10 mnd og gruer meg.. :p
 
Hvordan forberedte dere på forhånd? Mye på besøk? Hadde sovet lur i sengen tidligere? Vi skal 1 natt bort når hun er nesten 10 mnd og gruer meg.. :p
Guttungen har siden han ble født sett hvertfall bestemor ukentlig, bestefar opp til flere ganger i måneden. Mamma hadde også passa han noen timer her å der før.
Så lenge det ikke var vogn han ble lagt i, brydde han seg fint lite om hvor han ble lagt :p
Jeg forbedrede meg egentlig ikke så mye, viste han han var trygg på de og trygg på at de fulgt det vi hadde sagt.
 
Guttungen har siden han ble født sett hvertfall bestemor ukentlig, bestefar opp til flere ganger i måneden. Mamma hadde også passa han noen timer her å der før.
Så lenge det ikke var vogn han ble lagt i, brydde han seg fint lite om hvor han ble lagt :p
Jeg forbedrede meg egentlig ikke så mye, viste han han var trygg på de og trygg på at de fulgt det vi hadde sagt.
Heldige med den da :) Her er det ikke like enkelt, men kan jo skje mye på 2-3 mnd :)
 
6 mnd og det var 0 problem [emoji4] jenta mi er veldig enkel å ha med å gjøre av andre(litt verre med meg [emoji28])
 
Her var storebror 1 år når han sov hos bestefar første gang. Han var veldig trygg på bestefar så sov søtt hele natta. Gjorde ingen ting spesielt i forkant, vi er uansett ofte hos bestefar og han hadde sovet der mange ganger på dagtid. Lillesøster er 10 mnd og ikke hatt noe overnatting borte ennå.
 
1 år og 10 mnd [emoji4] sov hos besteforeldrene, og det gikk veldig fint! Men hun var jo ganske gammel og veldig vant til å være der [emoji4]
 
Sammen med oss - 8 uker, merket ikke mye forskjell :p

Uten oss blir nå i sommer, 2 netter hos besteforeldre, 2 år og 3 mnd blir han vel
 
Første var to år da hun sov hos bestemoren sin. Gikk kjempefint. :) Andremann vet jeg ikke. Sikkert rundt samme alder. Helt ærlig så har ikke ungene overnattet så mye borte uten oss.
 
Back
Topp