Første gang på kino

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvor gamle var deres små første gang de var på kino?

Her var de eldste rundt 2,5 år.
Minste kommer til å ha akkurat passert 3 år nå han er på kino første gang, venter på Brillebjørn-filmen som har premiere rett etter bursdagen hans
 
Mellom 2,5 og 3 år med alle. Vesla blir tre i juni, og skal på kino første gang i mars, blir Brillebjørn her også.
 
Her var eldste rundt 2-2,5. Yngste var nok litt eldre :)
 
Rundt 3 år begge to. Pluss/minus noen mnd.

Hu eldste var fantastisk på kino. Hu satt rolig og fascinert. Storkosa seg.

Minste hadde ikke like god tålmodighet. Så gikk litt i etapper hvor hu satt fint/i fanget/leka/måtte på do... Ja litt slik hele tiden. Hu ble veldig mye bedre etter 4 år da.

Husker ikke hva vi så da på noen av de. Innbiller meg nr 1 var en istidfilm da [emoji16]
 
Eldste var retr over 3, så film om Thomas toget. Minsten er bare 1,5 så ikke vært enda
 
Vi skal på Brillebjørn nå i mars, da er han 3.5. ☺️ Vi gleder oss VELDIG. :)
 
Vi skulle for første gang rett etter hun hadde fylt tre. Hadde kjøpt billetter. Så fikk vi alle influensa... vi har ennå ikke fått tatt henne med på kino. Har vært syke av noe nesten hver helg.

Men har løse planer Brillebjørn-filmen når den kommer.
 
3 og 2 år og det gikk helt greit :happy:
 
En plass mellom 2,5-3 tror jeg. Han så hakkebakkeskogen.
 
Hun var tre første gang vi var på kino.
Tips: gjem blinkeskoene:D
 
Vi prøvde oss på Elias i høst, da var hun halvannet, sammen med venninnen som er like gammel. Det var heller misslykket, men gratiskino :p tror de hadde det gøy allikevel :)
 
Jeg har en gutt på snart 4 år og har enda ikke vært på kino ennå. Jeg har tenkt at det er mye lyder for ham. Han er veldig var for lyder.
 
Tenker, og vente til det kommer noe hun kan like. Hun er 3 år nå. Tenker jeg drøyer til hun har fullt 4 da hun er var for lyder og kresen :p Må finne noe som fenger henne nok til at hun holder ut :)
 
Back
Topp