Første dag på jobb igjen :(

mkrago

Elsker forumet
I dag er første dag på jobb igjen etter at vi fikk lille gutt. Jeg var sykemeldt siste 3 mnd av svangerskapet og i 3 mnd før det jobbet jeg mellom 50 og 20 %. Jeg gruegleder meg veldig, men vet at pappaen hans er utrolig flink og kommer til å klare seg utmerket.

Jeg har fått ny sjef, flere nye kolleger og jobben skal pusses opp. Kommer ikke til å være samme sted som jeg forlot for 9 mnd siden.
 
Ååå, hvordan har det gått?? Er jo ikke lenge til jeg også skal til "pers" og er litt i samme situasjon som deg, så jeg er så spent, så spent! Tror det skal bli gøy å jobbe når jeg først er i gang, men jeg gruer meg til å ikke være så mye sammen med mini lenger.. Æææ
 
Det har gått utrolig bra. Jeg ammer fortsatt og får derfor 1 time ammefri hver dag. Det er litt godt å komme seg ut av huset, bruke hodet og snakke med andre mennesker. Mannen min er heldigvis kjempe flink med lille gutt og tar han om natten så jeg får sove, jeg sover bedre nå enn når jeg var i permisjon.

Det er også helt fantastisk følelse når jeg kommer hjem og lille gutt bobler over av glede, han har begynt å åle seg bortover gulvet i en vanvittig fart. I dag lå han på gulvet når jeg kom hjem, han raste bort og grep tak i buksa mi og skrattlo mens han prøvde å dra seg opp. Helt fantastisk.
 
Så bra! Og så fantastisk å komme hjem til! Jeg er ikke bekymret for pappa'n og mini hjemme heller, er mer meg selv som ikke er klar for å være så lite sammen med henne :p Kjent fenomen.. Men tiden kommer nok til å gå fort og alt bra får vi håpe og tro :)
 
Back
Topp