Første dag på jobb i går!

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
I går hadde jeg min første dag (kveldsvakt) på jobb etter endt permisjon. Hadde sommerfugler i magen når jeg dro av sted, og kjente litt på at tiden har gått alt for fort ☺ men det gikk over all forventning både på jobb for meg, og hjemme med lillegutt og pappa'n ☺ Lillegutt hadde våknet 3 ganger, men sovnet alle gangene sammen med mannen, uten de helt store kampene ☺ veldig bra synes vi, for han er ekstremt mammadalt :p
 
Så bra at det gikk så fint!:) Dette er en spenning jeg også kjenner veldig på:) Jeg starter i ny jobb når jeg skal ut i jobb. Gru gleder meg;-)
 
Åh heldige deg:)
Gleder meg enormt til å starte i jobb igjen !

Hvordan var første dagen ?
Ser for meg at det er blandede følelser.
Trist å forlate baby , men også en litt frihetsfølelse ?
Misforstå meg rett.
 
Åh heldige deg:)
Gleder meg enormt til å starte i jobb igjen !

Hvordan var første dagen ?
Ser for meg at det er blandede følelser.
Trist å forlate baby , men også en litt frihetsfølelse ?
Misforstå meg rett.

Første dagen var som du sier, litt blandede følelser. Godt å komme på jobb, omgås andre voksene og litt utfordringer. Litt nervøs for hvordan kvelden ville bli for lillegutt og mannen, men det hadde gått bedre enn forventet. Det som jeg synes er verst er at tiden raser avgårde så alt alt for fort :p men alt i alt helt greit å komme tilbake på jobb! :)
 
Jeg har nå vært 3 uker i jobb! Ny jobb til og med. Det har vært litt godt å være borte fra alt ;) og godt å få noe annet å drive med, og noen andre å snakke med som ikke bare snakker baby ;) hehe.
Men det kommer så mange mammaer med babyer innom som skal kjøpe dåpskjoler og sånt, så jeg savner henne jo masse når jeg ser dem :p
 
Jeg har nå vært 3 uker i jobb! Ny jobb til og med. Det har vært litt godt å være borte fra alt ;) og godt å få noe annet å drive med, og noen andre å snakke med som ikke bare snakker baby ;) hehe.
Men det kommer så mange mammaer med babyer innom som skal kjøpe dåpskjoler og sånt, så jeg savner henne jo masse når jeg ser dem :p
Fullt forståelig :)
Kos deg i den nye jobben!

Gleder meg til det er min "tur" :)
 
Back
Topp