Første arbeidsdag

Lizz83

Gift med forumet
Etter permisjonen er overstått :hungover: må si det gikk mye bedre enn forventet, men trøtt og sliten i hodet når jeg kom hjem.
Hadde gradert permisjon og derfor har jeg søkt om utsettelse av resten og håper å kunne ta det til neste høst igjen :happy: (har hatt lærerferien min i tillegg da) :hilarious:
 
Etter permisjonen er overstått :hungover: må si det gikk mye bedre enn forventet, men trøtt og sliten i hodet når jeg kom hjem.
Hadde gradert permisjon og derfor har jeg søkt om utsettelse av resten og håper å kunne ta det til neste høst igjen :happy: (har hatt lærerferien min i tillegg da) :hilarious:
Sikkert mye å sette seg inn i vil jeg tro. Når får du svar om det blir godkjent?
 
Jeg startet også denne uken! Har gått veldig fint :) Hyggelig å møte kollegaer og bruke hodet på en litt annen måte.

Jeg ammer før jeg drar på jobb, når jeg kommer hjem fra jobb og rett før Lullegutt skal sove. I tillegg nattammer vi fremdeles.

Hva gjør dere som har startet på jobb angående amming? Noen som ammer fremdeles?
 
Jeg startet også denne uken! Har gått veldig fint :) Hyggelig å møte kollegaer og bruke hodet på en litt annen måte.

Jeg ammer før jeg drar på jobb, når jeg kommer hjem fra jobb og rett før Lullegutt skal sove. I tillegg nattammer vi fremdeles.

Hva gjør dere som har startet på jobb angående amming? Noen som ammer fremdeles?

Jeg ammer ikke og har i grunn ikke ammet noe særlig. Men lillemann har startet i barnehagen da så vi gir flaske på morgenen og så får han ordentlig frokost der. Han stortrives og vi henter alltid en blid og fornøyd gutt. :) mannen har pappaperm nå da så han har korte dager i Bhg (vi henter stort sett etter lunsj før soving nr 2) :)
 
Jeg startet også denne uken! Har gått veldig fint :) Hyggelig å møte kollegaer og bruke hodet på en litt annen måte.

Jeg ammer før jeg drar på jobb, når jeg kommer hjem fra jobb og rett før Lullegutt skal sove. I tillegg nattammer vi fremdeles.

Hva gjør dere som har startet på jobb angående amming? Noen som ammer fremdeles?
Jeg startet som vikar et nytt sted og har hatt opplæringsvakter mandag og tirsdag på dagtid, idag jobbet jeg kveld. Jeg ammer så mye jeg kan når jeg er hjemme, og har til nå fått mulighet til å pumpe på jobb :) på dagtid får jeg så himla spreng etter 4t, så da må jeg pumpe, på kvelden gikk det fint å vente til jeg kom hjem så jeg kunne amme :) tror dette skal gå helt fint faktisk, var så redd for at jeg skulle måtte slutte å amme :nailbiting: samboer er i perm nå, så han har alltid en flaske mm tilgjengelig når jeg er på jobb :happy:
 
Back
Topp