Føler meg litt crazy her nå

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Men med så godt tilbud kunne jeg ikke la være.
Kjøpte bilstol til lille knøttet i dag [emoji85]
Med ekstra rabatt på 20% av allerede tilbudspris fikk jeg bilstolen Maxi-Cosi Cabriofix med easyfix base for 1999,- (ordinærpris 3499,-) [emoji122]
Den koster 3399,- hos Barnas Hus
Jeg brukte prismatch hos Barnas Hus og fikk i tillegg brukt en tilgodelapp på 549,- som jeg helt sikkert hadde glemt ut om den hadde fått ligge for lenge [emoji12]
Så jeg betalte den nette sum av 1450,- [emoji2]
Denne bilstolen hadde vi til lillegull på 3.5 år også og jeg likte den veldig godt.
Den kommer fremdeles godt ut i tester [emoji106]

Rabattkoden er fra småbarnsforeldre.no og kan brukes hos Mimmis.no på all bilsikring [emoji108]

16762de16339084f48fb870b0e1daff8.jpg
 
Jeg har sett mange av dere skryte av det setet. Jeg hadde Britax på jenta mi og hue hennes falt fremover hele tiden:/ Nå har jeg gjort som deg og vært litt gal. Takk for tips!! Da får vi et sete nr 2, som vi tenkte å ha:)
 
Jeg har sett mange av dere skryte av det setet. Jeg hadde Britax på jenta mi og hue hennes falt fremover hele tiden:/ Nå har jeg gjort som deg og vært litt gal. Takk for tips!! Da får vi et sete nr 2, som vi tenkte å ha:)
Bare hyggelig å kunne hjelpe andre med å kunne spare penger [emoji6]
Jeg har også lest at det er mange som klager på at hodet til den lille faller frem i mange bilstoler.
Det opplevde vi aldri med denne stolen.
Nå har jo selvfølgelig hellingen på setet i bilen noe å si. Men har inntrykk av at mange er fornøyde med dette setet [emoji108]
 
Bare hyggelig å kunne hjelpe andre med å kunne spare penger [emoji6]
Jeg har også lest at det er mange som klager på at hodet til den lille faller frem i mange bilstoler.
Det opplevde vi aldri med denne stolen.
Nå har jo selvfølgelig hellingen på setet i bilen noe å si. Men har inntrykk av at mange er fornøyde med dette setet [emoji108]

Jeg har BMW 3 serie og setet er nok litt dypt, så kan være derfor. Håper dette setet er bedre. Kjøpte småbarnssete i samme slengen jeg:) ikke lest så mye om det men:p Maxi-Cosi Rodifix AirProtect 2017, Concrete Grey fikk det for ca 1300 etter all rabatt:) Flere selger jo brukte stoler for den prisen.
 
Jeg har BMW 3 serie og setet er nok litt dypt, så kan være derfor. Håper dette setet er bedre. Kjøpte småbarnssete i samme slengen jeg:) ikke lest så mye om det men:p Maxi-Cosi Rodifix AirProtect 2017, Concrete Grey fikk det for ca 1300 etter all rabatt:) Flere selger jo brukte stoler for den prisen.

Er det bakovervendt? Med isofix? Orker ikke google. Det var billig
 
Vurderte å være litt gal, jeg også[emoji51][emoji389]
 
Vurderte å slå til på det tilbudet tidligere idag jeg også, men må snakke med mannen først[emoji23]
Hadde cabriofix til minstemann for 5 år siden, og digget det setet[emoji4]
 
Ser nå at det er 3 punkts belte da:/ har alltid kjøpt 5 punkts jeg. Har det så mye å si?
 
Ser nå at det er 3 punkts belte da:/ har alltid kjøpt 5 punkts jeg. Har det så mye å si?

Kommer helt an på hvor stort og hvor gammelt barnet er som skal sitte i stolen.
Mine barn på 5 og 7 fikk beltestol da de var hhv 4 og 4.5 år. Det var først da vi snudde de[emoji4]
 
Veldig bra sete, har det fra forrige mann som vi skal bruke denne gangen også.[emoji4] ikke for å ødlegge gleden, men den prisen på 2500 som er på mimmis(pg andre steder) har vært siden vi kjøpte bilstolen i slutten av 2014[emoji28] men under 2000 kr for det setet er veldig bra tilbud[emoji1305][emoji1305]
 
Veldig bra sete, har det fra forrige mann som vi skal bruke denne gangen også.[emoji4] ikke for å ødlegge gleden, men den prisen på 2500 som er på mimmis(pg andre steder) har vært siden vi kjøpte bilstolen i slutten av 2014[emoji28] men under 2000 kr for det setet er veldig bra tilbud[emoji1305][emoji1305]
Ser det koster 3399,- hos Barnas Hus. Men så det kostet 2499,- nå ja de fleste plassene.
Sa vi kjøpte det til 3 åringen i 2013 betalte vi 2700 på tilbud.
 
Jeg tenker jo også det er greit å fordele utgiftene litt jeg da.
Selv om vi har mye etter lillegull solgte vi også en del. Blandt annet bilstolen. Greit å ikke måtte bruke penger på alt en trenger på en gang [emoji108] [emoji6]
 
Back
Topp