Føler du deg stor?

Føler meg ikke så stor egentlig. Glemmer av og til at jeg ikke kan trekke inn magen, så jeg prøver å snike meg forbi folk og ender med å dulte borti dem:p
Sist følte jeg meg stor etter uke 30 (magen var da enorm), men aldri følt meg som en hval.
 
Føler meg ikke så stor egentlig. Glemmer av og til at jeg ikke kan trekke inn magen, så jeg prøver å snike meg forbi folk og ender med å dulte borti dem:p
Sist følte jeg meg stor etter uke 30 (magen var da enorm), men aldri følt meg som en hval.
Haha, dette skjer meg også!
 
Jeg føler meg "liten". Traff på ei som har termin like før meg og jeg trodde hun skulle ha tvillinger. Det skal sies at jeg av og til kunne ønske jeg var større slik jeg hadde den fine gravidmagen og ikke bare ser små feit ut [emoji23]
 
Føler meg kjempesvær! :( Er 29+2 idag, og nærmer meg 100kg på vekta... Føler meg helt elendig!
 
Føler meg tjukk, ja!
 
Nei, egentlig ikke. Jeg føler meg mer tjukk enn gravid, liksom. Har blitt litt tyngre å reise seg opp fra liggende/sittende, det er det eneste.

Men så er jeg bare 25+4 også da.
26+3 og i går fikk jeg første kommentar fra en fremmed som gratulerte med svangerskapet. Så nå ser jeg vel gravid ut, endelig. :)
 
Begynner å føle meg stor nå, ja. Og når jeg skal frem mellom stoler i lunsjen nå må jeg ofte be folk være ekstra generøse med plassen de gir meg. :yuck:

Sykt å tenke på at han enda antagelig skal legge på seg 2,5 kg før termin!!! :eek:
 
Egentlig ikke med tanke på at jeg er såpass langt på vei, får hele tiden kommentarer fra folk som blir overrasket over hvor langt jeg har gått [emoji28]
 
Hadde den følelsen i begynnelsen når magen kom. Men nå når jeg har vendt meg til den. Så føler jeg meg ikke så verst ;)
 
Synes ikke jeg selv er direkte stor, men kan føle litt på der når andre kommenterer at di synes det ... Men er 1.65 cm høy og var slank før jeg ble gravid så all vekt har lagt seg på magen ; noe jeg har gjort hver gang jeg er gravid. Og siden dette er tredjemann så vil jeg tro at magen kanskje blir bitte litt større for hver gang? Føler ivertfall at det stemmer for meg, hehe :) Er i uke 29 nå ❤️
 
Utrolig underholdende å se hvor lite plass folk tror jeg trenger for å komme forbi :p de drar til seg stolen endel så jeg kan snike meg forbi, men ikke sjanse! Så må kremte før de innser at jeg trenger enda mer plass :hilarious: man føler litt på at man er blitt litt stor da, kan jeg si ;)
 
Utrolig underholdende å se hvor lite plass folk tror jeg trenger for å komme forbi :p de drar til seg stolen endel så jeg kan snike meg forbi, men ikke sjanse! Så må kremte før de innser at jeg trenger enda mer plass :hilarious: man føler litt på at man er blitt litt stor da, kan jeg si ;)

Hadde det sånn på butikken i dag da jeg skulle klemme meg forbi en dame som dyttet vognen sin bare bittelitt unna for meg... [emoji849] bare ehm... har mage skjønner du
 
Jeg syns faktisk at jeg kunne ha vært større! Er 27+6 i dag, går inn i 3. trimester i morgen, og først nå kan man se at jeg er gravid og ikke tjukk, men kun i enkelte typer klær :p
 
Jeg føler meg fortsatt ikke stor, jeg, enda jeg vil være det :hilarious:
 
Jeg føler meg ikke egentlig så stor, men vi har så dyp sofa og DEN får meg til å føle meg noe større enn det jeg fortjener. Ikke sånn kjempe enkel å komme seg ut av med verkende bekken da, for å si det sånn. :hilarious:
 
Jeg føler meg ikke egentlig så stor, men vi har så dyp sofa og DEN får meg til å føle meg noe større enn det jeg fortjener. Ikke sånn kjempe enkel å komme seg ut av med verkende bekken da, for å si det sånn. :hilarious:
Ja, samme her. Varierer med hvordan jeg sitter / ligger.
 
Følte meg enorm en periode, både rundt magen, føtter, ansikte.. ja, over alt! Føler det har stabilisert seg litt nå. Får ikke like mye kommentarer fra alle om at jeg er så stor heller lengre, men st jeg er større enn de fleste er jeg ikke i tvil om:p
 

Vedlegg

  • IMG_3606.JPG
    IMG_3606.JPG
    139,8 KB · Visninger: 41
Back
Topp