Føler du deg stor?

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Føler du deg stor og/eller tung? Har det skjedd nylig eller har du følt på det en stund?

Jeg ser at flere som er endel kortere på vei skriver at de føler seg som en hval og alle jeg kjenner som har vært gravid har nevnt dette fra uke 24-25.
 
Det varierer[emoji28] ikke som en hval, men noen dager går frokosten litt fort ned og da føler jeg meg som en stuffa kalkun[emoji23]
 
Jeg har ikke helt følelsen av det ennå, gleder meg faktisk til magen blir ennå større. :)
 
Jeg har ikke helt følelsen av det ennå, gleder meg faktisk til magen blir ennå større. :)
 
Ikke svær, men har alt eg har fått av mage har kommet de siste 3-4 ukene. Så synes eg brått ble stor :oops:Fortsetter den å vokse i denne farten, blir eg svær til slutt :hilarious::p
 
Ikke svær, men har alt eg har fått av mage har kommet de siste 3-4 ukene. Så synes eg brått ble stor :oops:Fortsetter den å vokse i denne farten, blir eg svær til slutt :hilarious::p
 
Jeg føler meg Sprekkeferdig som regel, og ser strekkmerkene dukker sakte men sikkert frem på magen :p og man føler seg ikke mindre når bestemor sier "du er jaggu lett på foten selv om du er svær!" :hilarious:
 
Jeg har ikke helt følelsen av det ennå, gleder meg faktisk til magen blir ennå større. :)

Samme her, jeg hverken er eller føler meg veldig stor. Jeg synes liksom aldri magen blir stor nok, jeg :hilarious:
 
  • Liker
Reactions: SMD
Jeg føler meg Sprekkeferdig som regel, og ser strekkmerkene dukker sakte men sikkert frem på magen :p og man føler seg ikke mindre når bestemor sier "du er jaggu lett på foten selv om du er svær!" :hilarious:

Hvis det er noen trøst så er det leenge siden de kom her, før magen begynte å vokse ordentlig :hilarious:
 
Har følt meg stor en stund, nå begynner det å bli skikkelig tungt til tider. Får innimellom kommentarer fra nær familie at de syns jeg vokser hver dag :laughing002
 
Føler meg veldig stor. Og får også tilbakemelding fra andre om at jeg er stor i forhold til hvor langt jeg er på vei. Så på bilder fra når jeg gikk med storebror i går, og var faktisk ikke så mye mindre med han, men magen var da mer sentralisert midt på. Nå har jeg lagt på meg mer over alt:/
 
Egentlig ikke så veldig stor. Her om dagen var det en kunde som ble skikkelig forfjamsa over at jeg hadde tre måneder igjen til termin:hilarious: jeg kom til å bli svææææær :eek: haha, kan ha noe med at jeg spiste tre boller før vakta;) hører oftere at det må være en liten baby inni der.
 
Nei, egentlig ikke. Jeg føler meg mer tjukk enn gravid, liksom. Har blitt litt tyngre å reise seg opp fra liggende/sittende, det er det eneste.

Men så er jeg bare 25+4 også da.
 
Huff ja.. jeg er ganske lav, og babyen ligger høyt i magen. Magen min er egentlig ikke så stor, men det føles som at noen har blåst opp magen min med ei sånn pumpe som man blåser opp gummibåter med :bored::hilarious: I tillegg har jeg fått vondt i det ene ribbeinet, pluss at huden øverst på magen gjør DRIIITVONDT! Så det er tydelig at ting tøyes og strekkes.
 
Jeg føler meg liten egentlig. Alle har begynt å kommentere at magen er liten også. Men jordmor og lege er ikke bekymret, så jeg prøver å ikke bekymre meg - men synes godt magen kan vokse mer :)
 
Synes det varierer. Er 29+4 i dag, og synes magen har vokst en del siste ukene, men har ikke lagt på meg på resten av kroppen, så er takknemlig for det. Går veldig i rykk og napp! Seer antydninger til små strekkmerker også.
 
Ja helt til jeg ser bilde av meg selv
 
Jeg føler meg veldig stor.
Selv om den kanskje ikke er det.
Men det er jo i forhold til tidligere normalen da..
 
Føler at magen er ganske stor nå hvertfall, og vet den skal bli større. Men har ikke lagt på meg på resten av kroppen, og det er jeg fornøyd med.
Sliter med å ta på meg sokker/sko og å komme meg ut av senga/sofaen [emoji28] også er det plutselig lettere å gå forlengs, istedenfor sidelengs gjennom smale passasjer.
 
Back
Topp