Føler du deg presset av familien din når det kommer til oppdragelse?

Ikke direkte presset men spesielt moren min er flink til å komme med små drypp innimellom. Spesielt når det kommer til legging. Hun er veldig flink til å sammenligne mine gutter med barnebarn til venner av dem, og må kommentere hvor flinke de er istedenfor å se lyspunktene til sine egne barnebarn.
Ang amming var det helst vennegjengen som var ekstreme spesielt da vi hadde fått eldste. Snakket skikkelig dritt om meg bak ryggen min om hvor nazi jeg var som ville amme, det hadde jo gått bra med deres barn som fikk flaske. Nekte meg å amme sønnen min i bryllupet til hun ene jeg har forlover for når jeg bare kunne gi mme osv
 
Ikke nå lenger! Hørte det litt med første :)
 
Nei heldigvis ikke, verken fra min familie eller svigerfamilien. Vi er så heldige med menneskene rundt oss, og de støtter våre valg rundt oppdragelse fullt ut. Vi får ofte (og uoppfodra) skryt for at vi er flinke med henne og at hun virker så trygg. Sånt varmer et ferskt mammahjerte som ikke alltid er helt sikker på seg selv.
 
Nei, det er veldig lite :) det eneste er svigermor som kommenterte at "lillegutt vil jo ha mat hele tiden", da jeg fullammet, men det er vel det verste og da skal ikke jeg klage :happy:
 
De får si hva de vil [emoji14] eg driter i det, og gjør som jeg vil;)
 
Back
Topp