Føler du deg gravid?

thereader

Betatt av forumet
Før jeg fikk testet hadde jeg en skikkelig følelse av å være gravid, men i går så mistet jeg den følelsen.. Begynner å bli skikkelig redd for at jeg har mistet spiren og at tul bare kommer til å vise en tom fostersekk [emoji22] har/hadde nesten ingen symptomer, så det er vanskelig å sammenligne det. Får vel ta en digital test på mandag å håpe den viser stigning.

Flere som er skikkelig engstelige?
 
Ene gangen jeg var gravid kan jeg huske (siden jeg la ut spørsmål om det her) at 4+2 forsvant alle symptomene. De kome tilbake etter noen dager. Så etter noen dager igjen så forsvant de. Følte meg ikke gravid. Og UL viste at alt var i orden[emoji4]
 
Tror du bare kan slappe av[emoji4] Som jeg har skjønt, hvis symptomene er tidlig tilstede så forsvinner de igjen uke lenge etter hos mange. For å komme tilbake senere
Det står også i babyverden sin gravidapp i uke 5. Da er det snakk om at ømme bryster går over
 
Før jeg fikk testet hadde jeg en skikkelig følelse av å være gravid, men i går så mistet jeg den følelsen.. Begynner å bli skikkelig redd for at jeg har mistet spiren og at tul bare kommer til å vise en tom fostersekk [emoji22] har/hadde nesten ingen symptomer, så det er vanskelig å sammenligne det. Får vel ta en digital test på mandag å håpe den viser stigning.

Flere som er skikkelig engstelige?
Her går også symptomene opp og med. Noen ganger er jeg skikkelig kvalm pg trøtt,andre dager kjenner jeg ingenting. Tok en digital test for å sjekke om det hadde vært stigning, og det var det. Det roet meg litt,så det anbefales! Men skjønner bekymringen din godt, tror det er helt vanlig å bekymre seg så tidlig i svangerskapet. [emoji8]
 
Føler meg ikke spesielt gravid, men tok meg i å holde meg beskyttende over magen her om dagen

Sist var jeg dausliten (er det nå og), hadde to dager med kvalme i uke 6 og litt småkvalme om morningen hvis jeg ikke hadde spist kveldsmat uke 9-13.

Noen av oss har ikke noen særlig symptomer og jeg tror det er vanskelig å føle seg skikkelig gravid så tidlig ❤
 
Back
Topp