Føler du at du har glemt mye fra selve fødselen?

Hva er din plan for å få vilja di? ;)
Huff, nei, får vel bare håpe han ombestemmer seg :p Akkurat nå er det ikke aktuelt ennå pga ulønnet permisjon.
Men er jo et godt argument at mini må få søsken da så spiler litt på den :p
 
Herregud...! For ei "høne uten hode" som All song sier [emoji43] du får kreve et bytte neste gang hvis samme jm dukker opp [emoji13]
Hehe, ja kommer til å nekte om vi får henne igjen. da kniper jeg igjen og drar :p haha
 
Huff, nei, får vel bare håpe han ombestemmer seg :p Akkurat nå er det ikke aktuelt ennå pga ulønnet permisjon.
Men er jo et godt argument at mini må få søsken da så spiler litt på den :p

Ja, søskenkortet er bra.. men det hjelper ikke sååå på den tredje [emoji12]
 
Ja, søskenkortet er bra.. men det hjelper ikke sååå på den tredje [emoji12]
Her må han først gå med på nr 2 før det blir snakk o nr 3 :p
Tror helt ærlig ikke jeg får han med på 3. Men kaaaanskje en gang en nr 2 hvis jeg er heldig
 
Så trist at du ble møtt sånn :( Jordmor har jo så mye å si! Vi kom rett før vaktskifte så ble litt forskjellige folk med en gang, men så fikk vi de samme resten. Og jordmoren min var fantastisk! Oppmuntret meg, lagde god stemning, spøkte og lo, følte meg så trygg. Har hørt mye skryt av henne i ettertid så var superheldig
Ja, heldigvis var hun som kom på nattevakt fantastisk og fikk meg til å føle meg trygg og forklarte hvordan jeg skulle presse når snuppa var langt nok nede :) Så er som du sier de har veldig mye å si. Fikk meg til å føle meg trygg helt til legen begynte å stresse med at jeg måtte opp på operasjonsbordet og det nå med en gang!

Så herlig! Håper jeg er like heldig som deg neste gang :D
 
Handler vel egentlig ikke om å være flink da men heldig ;)
Og jeg må si du var flink som pressa så lenge! Må jo ha vært utrolig slitsomt! Trodde ikke man skulle holde på så lenge før de brukte hjelpemidler?
Kan jeg spørre hvorfor han kom før? :) mulig du allerede har skrevet det en eller annen plass her da ;)
Syns tiden gikk så fort så når hun sa at jeg hadde pressa så lenge så trodde jeg absolutt ikke det [emoji23] men ja var slitsomt [emoji53] har hørt at de som oftest ikke lar det få mer enn 1 time, men M hadde det bra og tror de ville at jeg skulle slippe vakum[emoji53] de tok prøver av fostervannet for å se om det var noe som gjorde at han kom tidligere men hørte aldri noe om det så regner med at prøvene da var fine, så vi vet rett å slett ikke hvorfor [emoji53] håper jeg går lenger neste gang, i hvertfall til uke 38, lille har hatt mye trøbbel med magen fordi han kom tidlig pluss gulsott i ett par uker så vil gjerne slippe de neste gang [emoji53]
 
Syns tiden gikk så fort så når hun sa at jeg hadde pressa så lenge så trodde jeg absolutt ikke det [emoji23] men ja var slitsomt [emoji53] har hørt at de som oftest ikke lar det få mer enn 1 time, men M hadde det bra og tror de ville at jeg skulle slippe vakum[emoji53] de tok prøver av fostervannet for å se om det var noe som gjorde at han kom tidligere men hørte aldri noe om det så regner med at prøvene da var fine, så vi vet rett å slett ikke hvorfor [emoji53] håper jeg går lenger neste gang, i hvertfall til uke 38, lille har hatt mye trøbbel med magen fordi han kom tidlig pluss gulsott i ett par uker så vil gjerne slippe de neste gang [emoji53]
Aha, kjedelig å ikke vite grunnen da. Får håpe du får gå lengre nede gang ja! Ble han behandlet for gulsotten? Min hadde og en del, men fikk ikke noe behandling d, vet ikke om han burde hatt
Trist at M skal slite sånn med magen sin og stakkars :(
 
Aha, kjedelig å ikke vite grunnen da. Får håpe du får gå lengre nede gang ja! Ble han behandlet for gulsotten? Min hadde og en del, men fikk ikke noe behandling d, vet ikke om han burde hatt
Trist at M skal slite sånn med magen sin og stakkars :(
Nei han lå helt i grenseland for behandling leeenge, slitsomt men gav seg heldigvis til slutt [emoji4] ja syns så synd på han når han har all den mage vondten [emoji53]
 
Oohh, det hørtes slitsomt ut! Jeg var heldig hadde rier i noen timer før vi kontakta føden, var ikke en gang sikker på om fødsel var i gang jeg da, trodde det var kynnere :p men fikk en tegningsblødning så de ville ha meg inn på sjekk og jaggu var det 7 cm åpning. Glemmer aldri den lettelsen, for jeg trodde at jeg bare såvidt var i gang, men så var jeg såpass langt. Det gidde en enorm motivasjon!
Hørtes ut som en god opplevelse :)
 
Nei han lå helt i grenseland for behandling leeenge, slitsomt men gav seg heldigvis til slutt [emoji4] ja syns så synd på han når han har all den mage vondten [emoji53]
Aha! Var ganske gul her, både i huden og på øynene! Men han var ikke slapp og spiste godt :)
Var M slapp da? Ikke godt når de små har vondt nei :( :( de burde få slippe å ha så vondt stakkars
 
Back
Topp