Føler du at du har glemt mye fra selve fødselen?

Tok ikke vare på meg, hørte ikke etter hva jeg forklarte henne (ble igangsatt pga svangerskapsforgiftning), sjekket meg ikke når vannet mitt gikk 21:00 eller senere, ga oss ikke fødestue før mannen ble sint kl 22:30, trillet meg inn på fødestua og sa at det var vaktskifte så hun måtte gå - da lå jeg å ropte i smerter (hadde kun fått en stikkpille som smertestillende og en rispose), riene kom så tett at jeg klarte ikke hente meg inn, hun sa til nattevakta som kom på jobb at jeg var begynt å få rier så kunne sjekke til meg etterhvert. Så nattevakta fikk en smule sjokk da hun kom inn til meg 23:15 - da mannen hadde ringt etter henne og så vit fått navnet mitt før jeg ga beskjed om at jeg måte presse ;p Det var første gang jeg ble sjekket - 8-9 cm åpning, to rier til og full åpning, ingenting var gjort klart så kan si nattevaktjordmora fikk en del å gjør :p 23:41 var hun ute. <3 Hadde 7 rier på 10 minutt, så var alt for masse ^^

Herregud...! For ei "høne uten hode" som All song sier [emoji43] du får kreve et bytte neste gang hvis samme jm dukker opp [emoji13]
 
Aner ikke. Fikk ikke no tilbud om det, kun de ctg-papirene.. Vi flytter fra byen innen et år, så vil hvertfall ta de med meg da, for vil ikke gå så lenge over tiden som sist. De tror morkaka var på vei til å svikte, og at det er derfor det ble ks. Vil nødig gjenta det.
Nei det skjønner jeg! Bra å få de med seg! [emoji106][emoji4]
 
Wow, det var raskt, hvis dt er førstemann? :)
Jeg pressa i 30 min tror jeg :p

Jeg følte meg litt som en superkvinne når jeg pressa ut poden på 15 min (fra pressriene startet) [emoji847][emoji847]
Flinke dere var! Pressa i 1 1/2 time før jordmor sa det var nok og jeg fikk hjelp med vakum, han lå så høyt opp, mest sannsynligvis fordi han kom tidligere og ikke hadde lagt seg ned i bekken bunnen [emoji53][emoji4]
 
Fikk du notater og du?
Nei tror ikke det, eller husker ikke helt [emoji23] fikk en mappe med en god del, tror det var noen notater, ta det frem og se igjen tror jeg [emoji4] fikk du samtale etter fødsel med jordmor? Det var da jeg fikk papirene hun gjennom gikk alt med meg og viste i partogrammet som jeg tror det så fint heter [emoji4]
 
Flinke dere var! Pressa i 1 1/2 time før jordmor sa det var nok og jeg fikk hjelp med vakum, han lå så høyt opp, mest sannsynligvis fordi han kom tidligere og ikke hadde lagt seg ned i bekken bunnen [emoji53][emoji4]
Handler vel egentlig ikke om å være flink da men heldig ;)
Og jeg må si du var flink som pressa så lenge! Må jo ha vært utrolig slitsomt! Trodde ikke man skulle holde på så lenge før de brukte hjelpemidler?
Kan jeg spørre hvorfor han kom før? :) mulig du allerede har skrevet det en eller annen plass her da ;)
 
Nei tror ikke det, eller husker ikke helt [emoji23] fikk en mappe med en god del, tror det var noen notater, ta det frem og se igjen tror jeg [emoji4] fikk du samtale etter fødsel med jordmor? Det var da jeg fikk papirene hun gjennom gikk alt med meg og viste i partogrammet som jeg tror det så fint heter [emoji4]
Jepp, det fikk jeg da :) Men vil liksom vite alt som er å vite! Og har såå lyst å få helsekortet mitt og, for det stakk de av med :p
 
Haha, ja ;)
Me dt er jo og en del av stasen da, syns jeg ;)
Noen plan for å få overtalt samboer da? :p

Lokke med masse sex? [emoji23] neida.. vi må få nr 2 først, så hvis h*n er like enkel som nr 1, så er det nok ikke så mye overtalelse som skal til ;)
 
Back
Topp