Følelser

Fiskebollo

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Satt å såg en film nå og var en sterk scene med mye følelser og plutselig begynte jeg å grine [emoji28] forsto ingenting for jeg pleier ikke å grine av filmer... men så slo det meg at det sikkert er hormoner

Flere som har det sånn? [emoji85]
 
Jaaa! Gråt av premieutdeling under ol her om dagen.

Og i dag var jeg kvalm og spurte jeg om samboeren min ville bytte. Mente selvsagt bytte plass med meg, men han skulle være morsom og sa "ja, vil gjerne bytte... deg med en annen." Da gråt jeg veldig, så syntes jeg det hele ble litt teit så det gikk over i latterkrampe før jeg begynte å gråte på ny. Så her er det helt sirkus om dagen.[emoji28]
 
Jeg var helt lettrørt før jeg ble gravid, og gråt av alt:p Nå blir jeg fortere sippete, men gråter sjeldnere :hilarious:
 
Jaaa! Gråt av premieutdeling under ol her om dagen.

Og i dag var jeg kvalm og spurte jeg om samboeren min ville bytte. Mente selvsagt bytte plass med meg, men han skulle være morsom og sa "ja, vil gjerne bytte... deg med en annen." Da gråt jeg veldig, så syntes jeg det hele ble litt teit så det gikk over i latterkrampe før jeg begynte å gråte på ny. Så her er det helt sirkus om dagen.[emoji28]

Ånei [emoji23] det var ikke en veldig fin spøk [emoji28] litt av en Berg og dal bane ja [emoji23]
 
Jeg er lettrørt til vanlig, så nå er det jo helt krise [emoji23] begynte å grine midt i en action film liksom [emoji15][emoji15]
 
Jeg er lettrørt til vanlig, så nå er det jo helt krise [emoji23] begynte å grine midt i en action film liksom [emoji15][emoji15]
Sånn har jeg det og.. Skal absolutt ingenting til før jeg griner. det e krisestemning :p
 
Jeg er ikke mer lettrørt, og er generelt dårlig på å vise at jeg griner. Har alltid hatt det sånn, at jeg prøver å skjule :p Men det tar jeg igjen på temperament. Og merker at lunta er kortere nå.. Noe av det første mannen sa etter positiv test var at nå var det bare å stålsette seg hvis det ble likedan som sist :smiley-ashamed008:smiley-ashamed004
 
Da utfordrer jeg dere lettrørt til å se denne reklamen. Jeg sippet av den før jeg ble gravid (er mamma fra før), og nå KAN jeg faktisk ikke se den. Den er fantastisk! Musikken, bildene, historiene. Åh, får nesten tårer i øynene av å skive dette nå. :laughing025
https://youtu.be/FLeFfJ1XuEk
 
Begynner å grine av absolutt alt.. Tom når andre unger griner.. [emoji23][emoji85] Er helt ute og kjører.. [emoji23]
 
Jeg griner av OL hver dag nå[emoji23][emoji23]
 
Skulle se the good doctor. Tuta meg igjennom de første 3 episodene [emoji23][emoji23] Så litt mye av sønnen min igjen i han legen med autisme så mulig derfor. Eller hormoner. Hvem vet [emoji23]
 
Gråter ikke noe mer enn før føler jeg, men lunta er kortere :shifty:
 
Jeg venter stadig på at hormonene skal gjøre meg mer følsom eller temperamentsfull, men har fortsatt ikke merket noe til det! Har aldri blitt lett rørt eller trist, ei heller blir jeg fort sint og sur. Håper egentlig at det fortsetter sånn, særlig det med temperamentet! :)
 
I dag måtte jeg rett og slett komme med en hvit løgn til noen venninner. Ei som skal gifte seg også satt vi noen og så på et relativt tragisk brudekjoleprogram på tv også begynner jeg å grine. Altså, hva faen??? De andre rundt bare, hva skjer?? Jeg måtte bare si at jeg var så lei meg for at jeg ikke var gift (og det er hvertfall løgn for jeg har ingen ønsker om å gifte meg). Men sånn seriøst? Grine av brudekjoletv?
 
I dag måtte jeg rett og slett komme med en hvit løgn til noen venninner. Ei som skal gifte seg også satt vi noen og så på et relativt tragisk brudekjoleprogram på tv også begynner jeg å grine. Altså, hva faen??? De andre rundt bare, hva skjer?? Jeg måtte bare si at jeg var så lei meg for at jeg ikke var gift (og det er hvertfall løgn for jeg har ingen ønsker om å gifte meg). Men sånn seriøst? Grine av brudekjoletv?

Haha!! Nydelig. Jeg begynte å grine av den nye «Cars» filmen. Rørt til tårer av Lightning McQueen! [emoji23][emoji23]
 
Back
Topp