Vi har vært via gynekolog om eventuelt dette er neste alternativet, men har ikke vært det morsomste å skulle begi seg ut på når det er noe man ikke vet hvordan det forgår :sorry::sorry: Det har også vært blandede følelser for samboeren min som jeg skjønner veldig som har veldig sprøyteskrekk, og han takler ikke snakke om nåler og blodprøver uten at han noen ganger går unna. Han snur seg unna når jeg har vert att legen og tatt blodprøve som en vanlig legetime for å si det sånn :(:( Så skjønner at dette ikke er noe koselig for han å skulle gjøre, når den skrekken er sånn :sorry::sorry::sorry:

Og gynekologen ønsket først at samboeren min gjorde litt endringer i hverdagen for så ta ny test om kanskje det blir bedre kvalitet som det har blitt :):) og det er jo veldig positivt att det går riktig retning der. Så får egentlig se ann om hva som blir best for att det skal blir en positiv test :rolleyes::rolleyes:
Skjønner at det kan være vanskelig med sprøyteskrekk altså. Men viss dere evt må visere (ivf f.eks) så er det du som tar sprøyter, mannen må bare levere 'varen' sin. Trenger ikke å være mer delaktig enn det dersom han ikke klarer det.
Håper at de endringene er det som skal til for å spiren til å sitte :)
 
Det er jo ikke bra å bekymre og tenke for mye :(:( Hva med å finne noe som gjør at du får tankene på noe annet ?:) Det er sikkert lett for meg å bare skrive dette til deg, men skriver det for at det kanskje kan hjelpe. Har lest og forhørt med lege og gynekolog att det å gå rundt å tenke på det gjør ikke situasjonen bedre og kan medføre så mye stress og det att det ikke går positivt :( Vil jo ikke at du skal ende opp med å bare få negative tester :)

Ja! Prøver å være mest mulig avslappet! Men er liksom noen tanker som svever litt. Sånn tenk om vi ikke klarer å bli gravide osv
 
Skjønner at det kan være vanskelig med sprøyteskrekk altså. Men viss dere evt må visere (ivf f.eks) så er det du som tar sprøyter, mannen må bare levere 'varen' sin. Trenger ikke å være mer delaktig enn det dersom han ikke klarer det.
Håper at de endringene er det som skal til for å spiren til å sitte :)


Gynekologen fortalte oss hvis vi skulle bli henvist så matte han ta blodprøve for å vite at det ikke var noe galt, men syns dette er rart når du skriver at det er bare jeg som skal ta sprøyte :sorry: Kanskje vi skulle ha funnet en annen gynekolog som ikke nevner at han må ta blodprøve :) da er det nok en mer lettelse for han å gjennomgå dette utenom det jeg må gjennomgå i prosessen :):)

tok faktisk test i går, men føler både og at det er to streker :Heartred Eller så er det bare øynene som lurer meg. Det ser liksom ut at det er veldig veldig svakt en tynn strek nr.2. Vet ikke da om jeg skal vente noen dager også teste igjen ??:rolleyes::rolleyes: Spørs hvor lenge jeg klarer å vente i tilfelle :hilarious:
 
Gynekologen fortalte oss hvis vi skulle bli henvist så matte han ta blodprøve for å vite at det ikke var noe galt, men syns dette er rart når du skriver at det er bare jeg som skal ta sprøyte :sorry: Kanskje vi skulle ha funnet en annen gynekolog som ikke nevner at han må ta blodprøve :) da er det nok en mer lettelse for han å gjennomgå dette utenom det jeg må gjennomgå i prosessen :):)

tok faktisk test i går, men føler både og at det er to streker :Heartred Eller så er det bare øynene som lurer meg. Det ser liksom ut at det er veldig veldig svakt en tynn strek nr.2. Vet ikke da om jeg skal vente noen dager også teste igjen ??:rolleyes::rolleyes: Spørs hvor lenge jeg klarer å vente i tilfelle :hilarious:
Stemmer nok at han må ta en blodprøve eller to ja. Men tror du ikke han overlever det? De som tar blodprøver er nok vant til at noen har sprøyteskrekl, så ta kontakt med de så kan de kanskje gjør noe for at det skal gå litt bedre? Uansett så er det vel bedre å bare stå i et stikk eller to, så får man hjelpen viss dere trenger det?
Vet med meg selv at viss det var sprøyteskrekk som hadde stoppet oss fra å få barn, så ville jeg ja angret hele livet. Men det er meg da.
Han er heldig som har deg som er så forståelsesfull :)
Min måtte ikke ta blodprøve da vi hadde et barn sammen fra før.

Ojoj! Såå spennende!! Ta en ny test om et par dager :) Er du nær ikm?
 
Stemmer nok at han må ta en blodprøve eller to ja. Men tror du ikke han overlever det? De som tar blodprøver er nok vant til at noen har sprøyteskrekl, så ta kontakt med de så kan de kanskje gjør noe for at det skal gå litt bedre? Uansett så er det vel bedre å bare stå i et stikk eller to, så får man hjelpen viss dere trenger det?
Vet med meg selv at viss det var sprøyteskrekk som hadde stoppet oss fra å få barn, så ville jeg ja angret hele livet. Men det er meg da.
Han er heldig som har deg som er så forståelsesfull :)
Min måtte ikke ta blodprøve da vi hadde et barn sammen fra før.

Ojoj! Såå spennende!! Ta en ny test om et par dager :) Er du nær ikm?


På Fertility friend appn står det att jeg skal ha evt Mandag i neste uke, men håper ikke det:rolleyes:
 
På Fertility friend appn står det att jeg skal ha evt Mandag i neste uke, men håper ikke det:rolleyes:
Håper det er en spire som klorer seg fast sånn at streken blir sterkere frem mot mandag :)
 
Back
Topp