Fødselsplakat

En tråd i 'Vi som har mistet etter uke 12' startet av Babydrøm, 9 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Babydrøm Flørter med forumet

Tenkte å få laget en fødselsplakat, nå er det straks 1 år siden vi mistet. Men de på sykehuset hadde ikke tatt mål av barnet, kun kg. De pleide ikke ta mål ved dødfødsel.Hva gjør vi da uten mål??? Forslag?

2. snippsnappsnuppa Gift med forumet Himmelbarn Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Vi lagde, men hadde målene da...hva med å velge gjennomsnittslengde for baby fra den uka dere mistet? Blir jo ikke helt rett men...

• Liker Liker x 1
  3. Lilth Glad i forumet Desemberlykke 2018

Sitter med samme dilemmaet...
    Jeg vurderer å gå ut ifra gjennomsnittlengden og hva jeg husker selv.
    Litt over et år siden senabort i uke 19, så frøkna var liten..

• Liker Liker x 1
  4. Iva82 Flørter med forumet Himmelbarn

Vi fikk å vite bare vekt men ikke mål. Fødselsplakat er veldig god ide synes jeg

• Liker Liker x 1
  5. Babydrøm Flørter med forumet

Hva er gjennomsnittslengden? Gutten vår var 7 mnd, liten 1033kg men lang. Pappa er 205 høy... ikke lett å gjette ...

6. snippsnappsnuppa Gift med forumet Himmelbarn Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Min gutt var 26 cm og 135 gram i uke 21. Han var omtrent rett på lengden tror jeg, men skulle jo ha veid 450 gram ca. Manglet hjerne og deler av hodeskallen og det var det som hadde utgjort resten av vekta, sa de på sykehuset.

7. VictoriaH Ventende August 2018

Hvilken uke mistet du i? ❤️

Jeg ville tatt lengden av gjennomsnittet for den uken, men ikke skrevet lengden i selve plakaten. Sendt de melding, forklart situasjonen og bedt de utelate lengden fra alle tallene nederst.

Veldig fint initiativ, blir nok et fint minne på veggen med kommende søsken :)

• Liker Liker x 1
  8. Babydrøm Flørter med forumet

God idé, det kan jeg prøve!

Var 7 måneder, 23 april. Termin var 21 juni egentlig...

9. Lilth Glad i forumet Desemberlykke 2018

Sender deg en klem:Heartred
    En liten uke i mellom terminene våre..

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. snippsnappsnuppa Gift med forumet Himmelbarn Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Samme her. Termin 26.juni/5.juli

• Hjertelig Hjertelig x 2
  11. Moderator Eve Elsker forumet Moderator Babyverden Stab VIP

For en fin ting å gjøre:Heartred

• Liker Liker x 1
  12. snippsnappsnuppa Gift med forumet Himmelbarn Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Image1523449485.796078.jpg
    Her er våre to side om side, har spart plass til lillesøster ved siden av den siste-for å vise størrelsesforskjell. Nr to er litt misvisende da, de tar ikke hensyn til kroppsfasong-han var mye tynnere. Men syns likevel det er så fint å ha dem samlet. Så blir veggen komplett når lillesøster sin kommer opp.

• Hjertelig Hjertelig x 3
  13. Iva82 Flørter med forumet Himmelbarn

Nå,jeg har bestemt meg å lage en for min 9år gammel gutt og en for min lille engel.:Heartred:Heartred

• Liker Liker x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  14. nr2April Andre møte med forumet

Mistet i uke 28. Til oss laget di fødselsplakat med fot og hand av trykk med mål og vekt . De pleide di gjer på Haukeland sa dei. E veldig glad for å ha den.

• Hjertelig Hjertelig x 2
  15. Babydrøm Flørter med forumet

Vi også fikk et ark med fot og hånd avtrykk. I tilegg fikk vi avstøpning. ❤

16. VictoriaH Ventende August 2018

Fine plakater ❤️

• Liker Liker x 1

Del denne siden