Fødselsgave

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg skal snart bli tante [emoji16]

Vi har snakket om hva vi skal kjøpe.

Jeg har lurt på om vi skal gå for bruksvarer til baby, som stellekrem, oljer osv, rett og slett noe som de kan få bruk for.
Jeg tenker de uansett får nok klær osv av andre bekjente og familie, og kunne tenke oss å gi noe annet de også kan få bruk for.

Evt kjøpe noe annet som kan være et varig minne, som en eventyrbok eller noe. Det fikk vi fra jobben min da eldste ble født. Og den har vi brukt mye

Hva ville du satt pris på?
 
Vi fikk eventyrbok av et vennepar og jeg ble så utrolig glad for den. Inni hadde de skrevet en koselig hilsen, så den boka blir et flott minne. Vi drukner i klær, rekker knapt å bruke alt i en str før de er for smått. Jeg er veldig enig i at bruksting er lurt, evt kjøpe klær man ikke får noe særlig av, sånn som pysjer og siklesmekker, det har vi måttet kjøpe inn en del av. Ellers ble vi veldig glade for smokkelenke med perlet navn på (en fin gave om dere vet navnet), vognpynt og lamaze leker til bilstol etc.
 
Vi fikk eventyrbok av et vennepar og jeg ble så utrolig glad for den. Inni hadde de skrevet en koselig hilsen, så den boka blir et flott minne. Vi drukner i klær, rekker knapt å bruke alt i en str før de er for smått. Jeg er veldig enig i at bruksting er lurt, evt kjøpe klær man ikke får noe særlig av, sånn som pysjer og siklesmekker, det har vi måttet kjøpe inn en del av. Ellers ble vi veldig glade for smokkelenke med perlet navn på (en fin gave om dere vet navnet), vognpynt og lamaze leker til bilstol etc.
Ja vi vet navnet, ble litt int i den smokkelenken. Hvordan perlet da? Har du bilde?

Og en hilsen i boka var lurt. Da blir den mer personlig.

Jeg har iallefall fått ansvaret av samboer, selv om det er hans søster [emoji13]
 
Vi fikk et sikkelig ullteppe fra Dovre [emoji180][emoji180] noe som blir flittig brukt på vinteren for barna å leke på og ha overdem ute :)
 
Det jeg ble mest glad for når vi kom hjem var faktisk lasagnen som svigermor hadde lagd og vi bare kunne putte i ovnen. Var utrolig godt etter ei uke på sykehus mat.

Om dere bor i nærheten hadde jeg heller gitt noe ala klippekort på klesvask/handling/noen timers barnepass i egen stue så mor får litt søvn osv...

Det blir fort mye ting med baby, men om man kan få hjelp man ikke kvier seg for å bruke, så tror jeg det er uvurderlig.
 
Jeg ble faktisk utrolig glad for gave fra naboen som i tillegg til en liten hilsen til lillebror, inneholdt noen ammeinnlegg, ammete og en sjokolade til meg, ørepropper til storebror en sigar til far.
 
Det jeg ble mest glad for når vi kom hjem var faktisk lasagnen som svigermor hadde lagd og vi bare kunne putte i ovnen. Var utrolig godt etter ei uke på sykehus mat.

Om dere bor i nærheten hadde jeg heller gitt noe ala klippekort på klesvask/handling/noen timers barnepass i egen stue så mor får litt søvn osv...

Det blir fort mye ting med baby, men om man kan få hjelp man ikke kvier seg for å bruke, så tror jeg det er uvurderlig.
Nei vi bor ikke i nærheten dessverre [emoji20]
 
Ja vi vet navnet, ble litt int i den smokkelenken. Hvordan perlet da? Har du bilde?

Og en hilsen i boka var lurt. Da blir den mer personlig.

Jeg har iallefall fått ansvaret av samboer, selv om det er hans søster [emoji13]
Snapchat-1566589897.jpg
Den er fra smokkelenkami.no, de har mange fine varianter:happy: Du får med gummiring så de passer på MAM smokkene, den gar vi tatt av siden frøkna kun vil ha nuk sine
 
Nei vi bor ikke i nærheten dessverre
emoji20.png
Kjipt.

Vi har hatt veldig god bruk for babytepper i ull (og det meste annet i ull egentlig), vannflaska mi i glass er fantastisk å ha, og jeg har flere ganger tenkt hyggelige tanker om personen som gav meg en pakke med purelan, multi-mam, amme innlegg og honning/ingrfærdrikk (det er godt med varm drikke innimellom, som ikke inneholder koffein).

Tenker gavekort på pepper pizza eller tilsvarende hadde vært supert også.
 
Har de barn fra før?

Av svigerfar fikk vi vippestol til eldste, den har de alle tre brukt en del (eldste brukte den som lenestol når han var et par år til og med...)

Har man barn fra før har man kanskje endel klær og utstyr fra før, er det første hadde jeg nok gått for klær, men av type bruks-klær. Gjerne ull.

Jeg har strikket teppe til en del også jeg. Men det er vel litt i seneste laget å begynne med nå...
 
Har de barn fra før?

Av svigerfar fikk vi vippestol til eldste, den har de alle tre brukt en del (eldste brukte den som lenestol når han var et par år til og med...)

Har man barn fra før har man kanskje endel klær og utstyr fra før, er det første hadde jeg nok gått for klær, men av type bruks-klær. Gjerne ull.

Jeg har strikket teppe til en del også jeg. Men det er vel litt i seneste laget å begynne med nå...
Nei de har ikke barn fra før.

De skal få Stelleveska jeg hadde, og hadde evt tenkt å fylle opp den med ting de kunne ha brukt for.

Men jeg aner jo ikke om hun skal amme eller hva hun skal...

Synes det er vanskelig jeg.

Vil gjerne at det skal være noe de kan ha for evig også, men er neimen ikke lett...
 
Ullteppe. I love IT. Har brukt teppe till både jenta og gutten. Fick den av naboen den har eg lagt undan og kommer att spara till jenta nær Hon blir stor :)
 
Vognpose , smokkelenke med navn på, ` mitt første år bok`..
 
Ja man får mye klær men det trengs jo også!:p hvis man gir masse stelleprodukter bør man ha litt peiling på hva de ønsker å bruke tenker jeg.
Men husker det var veldig gøy å få alt selv:p nesting deluxe! Fikk tutekopp, barnematglass, smekker, balje, stelleprodukt og kluter før førstemann.
Ei venninne sydde et nydelig leketeppe til andremann:)
En bok er også en god idé. Fikk en stor barnesangbok til dåpen her.
 
Back
Topp