Fødselsforberedende

Akkakk

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
I dag var jeg og samboer på en ekstra samtale hos jordmor (på etterspørsel fra meg) hvor vi snakket om fødsel. Det var supernyttig! Nå føler jeg meg så mye mer klar for å føde [emoji851]
Ville bare tipse dere også om at det kanskje er mulig for flere av oss og få en ekstra time hos jordmor?! Vi sparte hvertfall noen kroner på å ikke melde oss på kurs som diverse private arrangerer.. [emoji4]
 
Vi skal også ha samtale om fødsel hos jordmor på svangerskapskontrollen i uke 36, hun har satt av dobbeltime. Vi får se om jeg tar med mannen eller ikke :hilarious:
 
Vi skal til fødsel-samtale hos jordmor på onsdag, da er jeg 32 uker. Blir spennende. Merker samboeren også er nysgjerrig.:)
 
Vi skal på fødselsforberedende kurs på Rikshospitalet førstkommende lørdag. Spent på hvordan det blir.
 
Jordmor anbefalte det private så da drar vi på det :)
Ja, det vi skal på er også i privat regi. Det forgår på Rikshospitalet, og holdes av jordmødre som jobber på Rikshospitalet, men det er de som arrangerer det privat. Ikke sykehuset.
 
Så bra. Alltid fint å få litt mer info om det man skali gjennom så man føler seg litt tryggere
 
Her tilbys dette gratis hver tirsdag og det er bare å ringe å booke tid :) Jordmor anbefalte det om en mnd tid, da det kanskje kom til å føles ut som at det er "så lenge til", enda det ikke er det :p
 
Back
Topp